Gå til innhold

FU: Hvor har du hatt sex?


Gjest litt her og litt der.....

Anbefalte innlegg

Gjest litt her og litt der.....

Viss vi ser bort fra senga, hvor har du hatt sex?

Selv har jeg prøvd meg litt her og litt der for eksempel i skauen midt i et turområde, i bilen til svogeren hans, på stuegulvet med Garth Broks i bakgrunn, på bussen (med sjåføren tilogmed), på plenen til tanta og onkelen min, på kontoret, på pauserommet til xen

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" på stuegulvet med Garth Broks i bakgrunn"

En pervo denne Garth. Men man kan vel knapt forvente annet en denne kikkermentaliteten fra en mannlig utgave av Cowboy Laila.

Uansett: Ikke alle som har hatt sex med Garth i rommet, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nevnes noen ubehagelige og andre mer behagelige steder, men egentlig så må jeg si at jeg sum summarum foretrekker senga:o))

Den kunne godt ha vært bredere, hatt sengestolper dog. Speil i taket på rommet og tv på veggen hadde heller ikke vært meg i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hagen, på fjellet i temmelig åpent lende, div "avkjørsler", "smug" på byen, på jobb (badstu, kontor, fellesrom med panoramavinduer, men det var om kvelden)... Spisesalen på et hotell (om natta), også med panoramavinduer, men ehhh, tror ikke vi så noen i bygget ved siden av...

Prøverommet på H&M, handicaptoalett på et kjøpesenter, på joggetur (ganske usjenert sti da), hmm, hva mer? Ordentlig amerikansk blow job i 200 miles på vei ut fra NY? Gjorde også et forsøk på kino, men det ble litt for vanskelig for "full pakke"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" på stuegulvet med Garth Broks i bakgrunn"

En pervo denne Garth. Men man kan vel knapt forvente annet en denne kikkermentaliteten fra en mannlig utgave av Cowboy Laila.

Uansett: Ikke alle som har hatt sex med Garth i rommet, det skal du ha.

SDD,

Ikke ett stygt ord om Garth.

En kjekkere mann enn han finnar man ikke.

Så det så.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vindpose på fjellet, i telt på Dovre, i bilen, i buskasset ved elvebredden, på stranden, på flytoalettet (trangt!)... + de vanlige stedene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...