Gjest chempen Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Fikk ikke med meg Farmen i går. Hvem av utfordrerene vant og fikk være med videre? Og ødela Bjørn Tore for Erling...? Fant ikke noe info på nettsidene til Farmen, så da prøver jeg her... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg så det! Det var en praktisk konkurranse mellom Erling og Vegard, der Erling og Bjørn Tore gjorde sitt først, og etterpå Vegard og Merete. Det de skulle gjøre (på tid) var: 1) Male en kopp med korn med håndkvern. 2) Hente minst to egg 3) Plukke et krus med blåbær 4) Sage over en stokk 5) Melke en kopp med melk Assistenten kunne være med å bære + gi råd, men ikke hjelpe med selve øvelsen. Bjørn Tore gjorde gav ikke Erling noen gale råd, men han hjalp lite med kornmalingen + at han fant en veldig dårlig blåbærmyr. Om det var med vilje, vet jeg ikke. Det endte med at Vegard fikk poeng for alle øvelsene, mens Erling fikk 0 poeng for kornet - han hadde malt for lite. Dermed ble det 5-4 og Vegard vant. Erling var meget skuffet - hele kroppspråket hans tydet på det. Astrid skal velge andrekjempe til kampen mot Hanna. 0 Siter
Gjest chempen Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg så det! Det var en praktisk konkurranse mellom Erling og Vegard, der Erling og Bjørn Tore gjorde sitt først, og etterpå Vegard og Merete. Det de skulle gjøre (på tid) var: 1) Male en kopp med korn med håndkvern. 2) Hente minst to egg 3) Plukke et krus med blåbær 4) Sage over en stokk 5) Melke en kopp med melk Assistenten kunne være med å bære + gi råd, men ikke hjelpe med selve øvelsen. Bjørn Tore gjorde gav ikke Erling noen gale råd, men han hjalp lite med kornmalingen + at han fant en veldig dårlig blåbærmyr. Om det var med vilje, vet jeg ikke. Det endte med at Vegard fikk poeng for alle øvelsene, mens Erling fikk 0 poeng for kornet - han hadde malt for lite. Dermed ble det 5-4 og Vegard vant. Erling var meget skuffet - hele kroppspråket hans tydet på det. Astrid skal velge andrekjempe til kampen mot Hanna. Tusen takk for referat!! Da er dagen redda :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Tusen takk for referat!! Da er dagen redda :-) Ingen årsak :-) 0 Siter
sigga Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg så det! Det var en praktisk konkurranse mellom Erling og Vegard, der Erling og Bjørn Tore gjorde sitt først, og etterpå Vegard og Merete. Det de skulle gjøre (på tid) var: 1) Male en kopp med korn med håndkvern. 2) Hente minst to egg 3) Plukke et krus med blåbær 4) Sage over en stokk 5) Melke en kopp med melk Assistenten kunne være med å bære + gi råd, men ikke hjelpe med selve øvelsen. Bjørn Tore gjorde gav ikke Erling noen gale råd, men han hjalp lite med kornmalingen + at han fant en veldig dårlig blåbærmyr. Om det var med vilje, vet jeg ikke. Det endte med at Vegard fikk poeng for alle øvelsene, mens Erling fikk 0 poeng for kornet - han hadde malt for lite. Dermed ble det 5-4 og Vegard vant. Erling var meget skuffet - hele kroppspråket hans tydet på det. Astrid skal velge andrekjempe til kampen mot Hanna. Hvem er Astrid i farmen?? Mener du Aslaug? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Hvem er Astrid i farmen?? Mener du Aslaug? Beklager beklager! Mente Aslaug, selvfølgelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.