Gjest siri1975 Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Hei! Er det noen der ute som har litt peiling som kan hjelpe meg litt? Saken er som følgende: Jeg er student og enslig forsørger.(Barnet er for gammelt til overgangsstønad) Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg nå er blitt forsinket i studiene, som igjen fører til at jeg ikke får mer støtte fra lånekassen. Hva gjør jeg nå? Hvem kan hjelpe meg? Attføring/rehab? Men det er jo for de som har vært i arbeidslivet... Ringte trygdekontoret, hun _trodde_ ikke jeg hadde krav på noe, men hun viste egentlig ikke da... Skulle ringe meg tilbake i morgen... Håper noen av dere vet mer enn henne? Fortvilt nå... 0 Siter
snilen Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 lånekassen? studentsamskipnaden? det finnes støtteordninger for dette iallfall. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Man kan da få yrkesmessig attføring selv om aldri har vært i jobb eller er det nye regler. Gå til legen å få ham til å hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.