Gå til innhold

Haster inmari!


Gjest Agqwk

Anbefalte innlegg

Skal på en restaurant i Brugata i Oslo.Kommer fra tbanen på Stortinget.Åssen kommer jeg meg dit?Er totalt ukjent,så god beskrivelse er nødvendig.

Tusen takk fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en annen kjekk kartside er

www.aftenposten.no/kart

det er også kart på www.gulesider.no - der kan du også få reisebeskrivelse fra A til Å (om du kjører bil).

Det er mulig at også www.trafikanten.no har kart, men det husker jeg ikke i farten, sjekk om du skulle føle for det og du ikke finner det du leiter etter på de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jolly Roger

Gå ned til glassmagasiner.

Ta trikk nr 17 mot Sinsen/Grefsen eller 11 mot Disen fra trikkeholdeplassen.

Gå av på holdeplassen Brugata - det er vel den utenfor Gunerius.

(Eller - det skal bare ta 5-7 min å gå derfra , du kan gå langs trikkeskinnene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta t-banen til oslo s, gå ut der hvor skiltene viser mot Oslo City. Når du kommer opp trappene går du til venstre, forbi H&M og runder hjørnet ved habibi cafe/en gullsmed. Da tar du til høyre og går til du ser et buss-stopp/trikkestopp. Da er du i Brugata. (Se etter stort skilt med Gunerius...)

Du kan jo også spør etter veien når du har gått av ved Oslo City. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...