Gå til innhold

Til Thaimor/evnt. andre med hjemmeside på home.no

Anbefalte innlegg

Heisann!

Husker du hvor lang tid det var før du kunne begynne og bruke siden?

===

Sakset:Hvis det er første gang du bruker hjemmesideeditoren, bør du lese teksten under.

Dette er et redigeringsverktøy som raskt lar deg lage både kompliserte og enklere hjemmesider. Siden bygges gradvis opp av komponenter som bl.a. overskrift, tekst, bilde, linker, teller og gjestebok. Du velger selv nøyaktig hvilke komponenter du vil ha med og hvor de skal være.

Komponentene kan settes inn både over og under hverandre, trykk på -knappen for å sette inn en ny komponent akkurat der. For å flytte en komponent opp trykker du på , og for å flytte ned trykker du på . Etter at du har laget en komponent, kan du alltid gå inn og endre på den, eller slette den.

Hovedsiden din heter index.html. Det er den alle ser når de går inn på http://www.home.no/korea-adopsjon/. For å lage flere sider, fyller du inn ønsket filnavn i feltet i menyen over, og trykker "Ny side".

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

====

Mailen virker heller ikke, men jeg kan fint logge meg inn på sidene for medlemmer.

Merklig greier!

Jeg får kose meg med teksten jeg da, så lenge.

Håper du ser denne meldingen, da jeg tenkte jeg skulle bevise at også vi på forum for adopsjon, skjønner hvordan den brukes. *ler*

Klem fra

Fortsetter under...

Har nylig opprettet konto for et par andre (engelskspråklige, derfor min assistanse) på home.no, og de har i løpet av de to ukene som har gått siden da ikke lykkes å logge seg på via ftp (de bruker ikke generatoren, men lager sidene på egen maskin for så å laste opp).

home.no svarer ikke på henvendelse om dette via mail heller. Regner med at det er noe kutt i tjenesten deres, rett og slett - det er vel gjerne slikt som skjer med gratistjenester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...