Gå til innhold

FU: Har du vært naken foran PC'n?


Gjest kraftlinje

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur

Min gjør. Men på langt nær sånn at det gjør utslag på Richters.. Men jomfru, er den. .

;)

...enn så lenge, skal du si ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    5

  • mil1365380270

    2

  • Lillemus

    1

  • soleil

    1

Mest aktive i denne tråden

Ja. Da jeg hadde en vanvittig halsbetennelse for et par år siden og ikke fikk sove. Sto opp, tok på meg morgenkåpa og satte meg foran pc'n, men det tok ikke lenge før svetten randt av feberen og jeg vrengte av meg morgenkåpa og satt i nettoen! :o) Ikke særlig opphissende situasjon med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du tips til hvordan du _kan_ gjøre det? ;o)

Har du et bra tips? Jeg har nemlig aldri prøvd. Ikke glem at jeg har flat skjerm da ;o) og borsett fra tastaturet står alt under databordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signe signatur

Har du et bra tips? Jeg har nemlig aldri prøvd. Ikke glem at jeg har flat skjerm da ;o) og borsett fra tastaturet står alt under databordet.

hehe, jeg har desverre ikke noen erfaringer å dele

men med fantasiens hjelp kan jeg gi deg mange råd ;o)

Har du f.eks ikke merket at ...nei, huff. Dette blir for privat. Gi meg e-mail adressa di, så tar vi opplæringa pr mail ;o)

(spøk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest signe signatur

Jeg vet jeg sier det men jeg mener jo foran. Det er ikke naturlig å si sitte foran PC'en :o)

ro, ro til fiskeskjær? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signe signatur

Kanskje vi rett og slett står overfor en ny type legning - mobilofoli?

Det er vel ikke uten grunn at utseende til mobilen er så viktig :o)

Og i likehet med enkelte parforhold, så ser man at noen skriftes ut ofte, andre må ha noe nytt hele tiden. Atter andre er trofaste mot den gamle og slitte til siste dager :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke uten grunn at utseende til mobilen er så viktig :o)

Og i likehet med enkelte parforhold, så ser man at noen skriftes ut ofte, andre må ha noe nytt hele tiden. Atter andre er trofaste mot den gamle og slitte til siste dager :o)

Ikke sant? Ja, her er vi utvilsomt inne på noe. Lurer på hva Freud ville sagt om dette...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg har gjort mer finurlige ting foran dataen enn bare å sitte naken.

Når det er sagt så blir jeg skikkelig opphisset av å vite at halvparten av dere nå er nakne. Er det noen nakne som vil diskutere med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...