Gå til innhold

Livet er herlig!


Gjest signe signatur

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur

Helt enig med deg. Det er i motbakke det går oppover!

Jeg har selv vært langt nede, livet har vært bare dritt, alt har vært et slit. Det har krevd enormt stor innsats for å komme dit jeg er i dag, og jeg er stolt over at jeg har klart det. Jeg er stolt over at jeg har klart å sette fokus på det positive, at jeg har klart å komme meg i psykisk og fysisk så god form at jeg nå starter dagen med et smil. Jeg tar meg selv i å tenke på hvor heldig jeg er mange ganger pr. dag. Selvfølgelig er det mange ting som kunne vært bedre, men så lenge jeg er tilfreds og lykkelig er det flott! Man skal leve her og nå og ikke bruke livet til å tenke over hva som kunne vært hvis og om og når, og bare det og det skjer, ja DA blir det bra.

Flott! Og fin innlegg forøvrig!

Og gleden din er sterkere enn tidligere? Det er min erfaring, og lykkefølelsen er kommet nå. Den var der ikke før jeg hadde det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest signe signatur

Han får siste sjanse til uka :o).

Jeg tror ikke han har lest journalen min heller for å være ærlig.

Du får ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha lykke til!

Jeg skal true ham til å høre på meg med artikkelen jeg fant og så skal jeg presse ham til å sende de henvisningene jeg vil ha ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...