Gå til innhold

Ja ja, han er jo gammel da ....


Gjest takk for alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen bombe akkurat. Det er meg ubegripelig at han fremdeles er i live etter det jeg har sett av ham i nyhetene de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir ikke det regnet som en meget alvorlig sak for katolikkene. Håper ikke det innvirker på skolen, jeg er ikke så opptatt av paven jeg så jeg ser med gru fram til den dagen han vandrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det var ikke lenge siden Kjell Magne var på besøk hos paven heller. Den oppblåste PR-kåte blæra er vel ratt meg ute etter å bli den neste paven.

Idiotutsagn vil nok mange tenke, men det verste er at Kjell Magne nok vil se seg selv som en verdig erstatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var ikke lenge siden Kjell Magne var på besøk hos paven heller. Den oppblåste PR-kåte blæra er vel ratt meg ute etter å bli den neste paven.

Idiotutsagn vil nok mange tenke, men det verste er at Kjell Magne nok vil se seg selv som en verdig erstatter.

Kjell Magne er ikke katolikk heldigvis. Så noe paveemne blir han aldri ;-)

Men hadde han vært katolikk, så hadde glorien hengt høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fordommer ?

På tide. Paven står kanskje for mer negativ makt enn noe annet enkeltmenneske på kloden, unntatt rådende president i USA.

eh.. det blir bare valgt en ny, så jeg ser ikke hvordan det skal kunne avhjelpe problemet ditt at den nåværende dør.

Fikk du forresten ikke med deg hva han sa om Irak krigen ? De sier han er en sterk kandidat til fredsprisen på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh.. det blir bare valgt en ny, så jeg ser ikke hvordan det skal kunne avhjelpe problemet ditt at den nåværende dør.

Fikk du forresten ikke med deg hva han sa om Irak krigen ? De sier han er en sterk kandidat til fredsprisen på grunn av det.

Paven er et vidunderlig menneske som står mange meget kjært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...