Gå til innhold

drømmer han om en annen?


Gjest Lisa Beate

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa Beate

Hei alle sammen!!

Jeg har et spørsmål: Samboeren min er 23 og jeg er 19. Det jeg syns er litt merkelig med han, er at han alltid lukker øynene når vi har sex! Han ser ALDRI på meg, det virker som han er i sin egen verden.. (sukk) Jeg begynner nesten å tro at han drømmer og fantaserer om andre kvinner, noe han benekter på det sterkeste. Hva tror dere? Er det unormalt?

Jeg blir uansett veldig skuffet, men han blir bare sur hvis jeg sier noe. Hva hadde DU gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil heller tro at han bare NYTER det hele! Men det må jo være litt irriterende at han aldri ser på deg, øyekontakt under samleie gjør det hele enda mer intimt og deilig..

Men jeg tror ikke du skal engste deg for at han drømmer om en annen nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattspermeren

Hei Lisa Beate.

Han er ikke alene om å lukke øynene kan jeg love deg. Jeg kan ikke akkurat svare for så mange andre. Jeg selv har også en tendens til dette spesiellt like før jeg kommer.

Ingen skal ta fra oss tankene våre og det kan godt være at han har en fantasi som hjelper til under selve akten. Det tror jeg de fleste kan ha. Du skal ikke være urolig av den grunn.

Han kan være like glad i deg uansett. Slå deg til ro med at han snakker sant.

Hva med deg foresten, lukker ikke du øynene i det hele tatt i løpet av seansen??

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Be han om å bruke øynene på deg. Kanskje tror han at man skal ha lukkede øyne når man har samleie. Med andre ord, en slags vrangforestilling. Eller er han sjenert, trenger å konsentrere seg seg for å oppnå orgasme, eller kanskje fantaserer han om at han ligger med en annen kvinne. Alle mulighetene er til stede.

Men, be han om å se på deg, si at du syns det er spennende å bli iaktatt under akten, og at du trenger å føle samhørighet i form av blikkontakt med ham fordi du er glad i ham.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spenning,

Kvinner og menn er forskjellige, gudsjelov for det:-))

det må du bare innse. En versjon:

Mens mannen nyter akten med lukkede øyne å konsentrerer seg om å gi kvinnen alt vil kvinnen ligge med åpne øyne å nyte synet av mannen som jobber.

Annen versjon.

Kvinnen ligger så rolig å mottar at mannen må lukke øynene å drømme om en annnen for å få det til.

Dette kan løses ved at du blir aktiv selv slik at han blir nysjerrig å åpner øynene:-)))

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...