threzi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå er det en stund siden jeg har skrevet et innlegg. Jeg har lest en god del av de nye både her inne og på forum psykiatri. Jeg har ikke hatt overskudd til å skrive noe som helst i den siste tiden. Ikke en gang skrevet dagbok, som jeg pleier å gjøre. Jeg har begynt på skolen igjen. Tar opp matematikk igjen. Uff jeg hater det faget, men det var det eneste jeg fikk plass ved. Går på vidergående, og på den skolen er det mennesker med psykiske problemer. Nå har jeg høstferie og det er så godt. Som noen av dere vet så har jeg tenkt å oppsøke advokat for å få billigheterstatting fra staten. Problemet er at jeg ikke våger å ta kontakt med en. Behandlingsgruppa mi der jeg er innlagt sier at det er bare å ta en tlf og fortelle hva det gjelder. Men det er da ikke så forbanna enkelt jo. Uansett om jeg har alt på ark det jeg vil si.... Det går jo så bra mener dem, men dem forstår ikke at jeg blir redd bare ved tanken av og ringe til en advokat... Så nå har jeg kommet på langtidsavdelingen ved der jeg er innlagt, det forstår jeg godt. Har jo vært der siden mars nå. Er jammen lenge det gitt. I grunn skulle det bare bli ei natt, så ei helg. Så bestemte dem seg for at jeg skulle skrives ut i august, men det ble ikke noe av. Og nå vet dem ikke når jeg blir utskrevet. Primærkontakten min har vært sykmeldt siden august, og det tar på for meg. Det er jo hun som kjenner meg mest av personalet som har med meg å gjøre. Håper hun kommer tilbake snart... Slutten på september så dro jeg til Mallorca, det var godt. Kom bort i fra alt her hjemme. Men det var ille nede der også, jeg lå utslått på sengen med kraftig migrene der ned. En dag så jeg han som voldtok meg i vår. Denne gangen så han meg, og ropte at han skulle ta meg, og alle som var rundt skulle se på. Heldigvis kom bussen og jeg hoppet på den. Hva som skjedde med drittsekken aner jeg ikke.Bryr meg ikke.... må fortsette med husarbeid... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121803-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snilt lite beist Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei threzi... Jeg håper virkelig at ting går bedre for deg etterhvert , det er en vanskelig prosess, den du er oppe i nå. Er litt der selv også, så jeg kan godt sette meg inn i at ting er tøft. Jeg er forresten fremdeles innlagt - skal snart over på "åpen". Stå på så godt du kan , selv om du ikke klarer det 100% hele tiden.10% kan være ok noen ganger, det også. Ting tar tid...må stikke nå... Ha det så bra som du kan! Beste ønsker fra (tidligere firebird, men nå.....) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121803-hei/#findComment-738297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.