Gjest Danskepia Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Skal på Danskebåten og siden være i Danmark et par dager før jeg går på båten igjen.Kan jeg handle med norske penger på Danskebåten,eller tar de bare danske?Og i Danmark...må jeg veksle inn norske penger i danske før jeg drar?Regner med at danskene ikke vil ha norske penger:-) Hvor mye drikkevarer kan man ha med seg fra båten inn til Danmark? Klem fra 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Billig alkohol i Danmark nå, så du trenger kanskje ikke ta med så mye fra båten inn i Danmark... ....avgiftene ble vedtatt satt kraftig ned for noen dager siden Bruk Visa-kort eller lignende 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Sprit og vin ble billigere i Danmark den 1. okt. så det lønner seg å handle alkohol der. Du kan ha med deg en liter spirt, en liter vin (eller hetvin, baylies, alt under 20 % tror jeg, det henger skilter i taxfreen) en liter øl (under 5 %) oh 200 (en kartong røyk) og 10 kg kjøtt og ost... Bruker norske penger på båten. Og i Danmark er det mange småveksle boder du kan veksle i, hvis du ikke vil bruke VISA da.. Du kan jo ta ut danske penger i minibanken da.. Det er kanskje lettest? God tur! ; ) 0 Siter
Gjest Danskepia Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Sprit og vin ble billigere i Danmark den 1. okt. så det lønner seg å handle alkohol der. Du kan ha med deg en liter spirt, en liter vin (eller hetvin, baylies, alt under 20 % tror jeg, det henger skilter i taxfreen) en liter øl (under 5 %) oh 200 (en kartong røyk) og 10 kg kjøtt og ost... Bruker norske penger på båten. Og i Danmark er det mange småveksle boder du kan veksle i, hvis du ikke vil bruke VISA da.. Du kan jo ta ut danske penger i minibanken da.. Det er kanskje lettest? God tur! ; ) Men jeg hakke mere penger på kontoen min,vil det gå på Visa delen på minibanken i danmark da? 0 Siter
Gjest jøssunavna Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Men jeg hakke mere penger på kontoen min,vil det gå på Visa delen på minibanken i danmark da? Da holder du deg hjemme !! Du har ingenting å gjøre på tur når du ikke har penger på kontoen veit du 0 Siter
Goliath Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Men jeg hakke mere penger på kontoen min,vil det gå på Visa delen på minibanken i danmark da? Har du ikke penger på kontoen, så kan du bruke kredittkort - eller veksle det du måtte ha av norske kontanter til danske kroner i banken i Norge før du drar. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Men jeg hakke mere penger på kontoen min,vil det gå på Visa delen på minibanken i danmark da? Det veit jeg ikke.. bruker aldri penger jeg ikke har, det burde ikke du heller. Da kan du bare ha med norske kontanter og veksle der da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.