Gå til innhold

diagnose


threzi

Anbefalte innlegg

hvordan kan man vite om man har borderline?

En dag kan jeg elske livet og neste dag hatet livet sånn at jeg vil dø. Jeg har problemer med selvbildet, noen dager føler jeg meg strålende. Og en liten ting ved meg kan ødelegge alt når jeg oppdager det. Det hender at jeg blir irritert og sur når jeg ikke får det som jeg vil, og når andre ikke forstår meg.

Så kan jeg være kjempe glad i en person og vil gjøre alt for vedkommende. Så plutselig for jeg personen i vrangen og hater personen noe sinnsykt.

Da jeg var på mallorca for liten tid tilbake, så hatet jeg både faren min og søstra. Søstra mi for å være dritt sur og sjalu på meg. Hun er 27 år og er på stadiet til en 6-7 åring. (psykisk utviklingshemmed). Pappa for å tilatte at hun var sur på meg og masset om alt mulig rart. Jeg fikk jo ikke en gang i pappa klem eller snakke til ham, før søstra mi ble sint og kjeftet på meg.

De i behandlingsgruppa mi går meg på nervene mange ganger. Jeg forteller dem en ting og det blir oppfatt helt feil. Som da jeg spurte hvilken diagnose jeg har i tillegg til depresjon og ptsd, så svarte dem ikke. Det kunne de ikke prate med meg, det måte jeg ta opp med behandlende lege. Er det så forbanna vanskelig å fortelle meg det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

tror ikke du har borderline. du har ikke store problemer med mennesker, men normale frustrasjoner som alle har i blant.

Jeg er dessverre ikke istand til å si om du har borderline. Det er nok legen/psykiateren din best egnet til å finne ut av. Tror de bruker forskjellige tester til dette.

Men så vidt jeg vet er humørsvingninger vanlige ved PTSD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...