Gå til innhold

Musa vil ikke mer


gjest1365380573

Anbefalte innlegg

gjest1365380573

Jeg har en Logitech Cordless Mouse, og plutselig ville den ikke mer, gitt! Jeg vet ikke hvorfor.

Har bytta batterier, og den lyser og blinker som om den er i orden, men forbindelsen mellom musa og skjermen er ikke i orden.

Jeg har avinnstallert og innstallert på nytt uten at det hjelper.

Den har virket bra siden jeg kjøpte den for ca 2 år siden, men plutselig sa det stopp...

Noen råd for å få den til å virke igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sikker på at du har trykket på "connect" på både mus og base? må bare spørre... jobber i dataforretning, og dette er en vanlig tabbe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut kulen på undersiden (skru av ringen som holder den på plass) også tar du en pinsett og drar ut alle støvtråder og annet rusk du ser. Forsiktig!! Så blåser du alt du klarer, i alle kriker og kroker inni der, rister litt, og blåser igjen og igjen. ALT støv skal bort!

Jeg trodde jeg hadde gjort dette grundig, men musa ville fremdeles ikke lystre og nektet å skjene mot venstre.

Vel, musa måtte på rygg igjen, og jeg blåste så jeg ble helt lilla i fjeset! Og *poff* ! Ut kom en diger støvkladd og landet på skulderen min!

Nå funker musa som en drøm igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Ta ut kulen på undersiden (skru av ringen som holder den på plass) også tar du en pinsett og drar ut alle støvtråder og annet rusk du ser. Forsiktig!! Så blåser du alt du klarer, i alle kriker og kroker inni der, rister litt, og blåser igjen og igjen. ALT støv skal bort!

Jeg trodde jeg hadde gjort dette grundig, men musa ville fremdeles ikke lystre og nektet å skjene mot venstre.

Vel, musa måtte på rygg igjen, og jeg blåste så jeg ble helt lilla i fjeset! Og *poff* ! Ut kom en diger støvkladd og landet på skulderen min!

Nå funker musa som en drøm igjen! :-)

Lyser og blinker den vil jeg tippe den er optisk. :-) (Men jeg har ikke noe råd, altså....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest1365380573

Lyser og blinker den vil jeg tippe den er optisk. :-) (Men jeg har ikke noe råd, altså....)

Musa er optisk, ja. Og jeg har trykket på knappen både på mottakeren og på musa for å sjekke forbindelsen...

Men takk for at dere tar dere tid til å svare. :-)

...har ikke fått ordnet den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...