Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mere...


andungen22

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sliten... sliten og lei... føler livet kjører fullstendig sitt eget løp, og jeg ikke henger med... bare henger etter... og nå greier jeg snart ikke lengere det heller... opplevd mye jeg aldri har satt ord på, ting jeg ikke GREIER sette ord på. ting som er for vanskelig for meg til og orke og fortelle det... flyttet mye i oppveksten, så folk her jeg bor nå kjenner ikkke så mye til historien min, og dermed vet ikke hva jeg har opplevd.

og de få som vet det bare maser, fordi jeg har "sluttet" og spise...

går hos psykolog, men føler bare hun stresser. og ikke orker jeg og åpne meg heller så da blir det bare surr...

så nå aner jeg ikke lenger...

føler på en måte jeg har brukt opp alle kreftene og den lille gnisten jeg hadde... vet jeg er ung, og har hele livet forran meg... men det er ikke lyst og tenke på fremtiden.

om det i hele tatt finnes noen mening med livet... gjør det det tro...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Det gjør det (fins en mening med livet). Alle må finne sin. Så får du trøste deg med at det oftest er verst når man er ung "og har hele livet foran seg". Det virker skremmende, og umulig, når man har det fælt.

Ikke syntes jeg det var noe lett å være sånn som du er nå (har vært der), ikke syntes døtrene mine det (de er der delvis ennå, men det går veldig flott med dem etter hvert også).

Opp med huet, andungen22. Du må orke litt til!

Darkest before dawn, heter det (mørkeste natta rett før daggryet).

klem til deg

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er kanskje teit å anbefale deg et bok når du føler at ingen ting vil hjelpe deg lenger. Men jeg har vært i samme situasjon. Jeg har lest massevis av "hjelpdegselv"-bøker uten å få noe svar. Men "Lykketyvene" er en enestående bok!!! Jeg føle meg bedre allerede dagen etter jeg begynte å føle de råd man får lese i boka. Og jeg syntes også at rådene var dumme og teite, men jeg var desperat nok til å ta sjansen og nå er jeg glad for det! Jeg har ikke hatt en alvorlig depresjon på tre uker (det er rekord for meg). Boka heter som sagt "Lykketyvene", skevet av Torkil Berge og Arne Repål og koster 329 kroner på Libris. Din lykke er nok verd de pengene! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det (fins en mening med livet). Alle må finne sin. Så får du trøste deg med at det oftest er verst når man er ung "og har hele livet foran seg". Det virker skremmende, og umulig, når man har det fælt.

Ikke syntes jeg det var noe lett å være sånn som du er nå (har vært der), ikke syntes døtrene mine det (de er der delvis ennå, men det går veldig flott med dem etter hvert også).

Opp med huet, andungen22. Du må orke litt til!

Darkest before dawn, heter det (mørkeste natta rett før daggryet).

klem til deg

fra

takker for svar. ja det er vel sant at livet kan bli lysere... men føler jeg har parkert fullstendig nå... hatt en veldig tøff oppvekst med MANGE innntrykk og skremmende opplevelser som jeg bare har fortrengt. og orker bare ikke og prate med noen om det...

frister mest og gi opp alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snilt lite beist

takker for svar. ja det er vel sant at livet kan bli lysere... men føler jeg har parkert fullstendig nå... hatt en veldig tøff oppvekst med MANGE innntrykk og skremmende opplevelser som jeg bare har fortrengt. og orker bare ikke og prate med noen om det...

frister mest og gi opp alt...

Jeg håper du finner et sted hvor du kan hvile litt, få pratet med noen, få kreftene tilbake. Det har i alle fall hjulpet meg denne gangen. Og mange, mange andre her inne...

Ønsker deg alt godt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...