Gå til innhold

Khalana...


Håpefull 73 modell

Anbefalte innlegg

Håpefull 73 modell

Kan jeg sørre deg hvor lenge dere har prøvd og mange forsøk...? Lykke til og håper det går bra med stikkingen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Leste innlegget ditt lengre nede...det var skikkelig kjedelig altså!

Jeg har ikke noe svar på hvorfor det skjer med deg,har ikke hørt om at ikke eggposene vokser når man går på sprøytene.Har legene sagt hva grunnen kan være eller?

Vi har prøvd i 4 år og første forsøket tok vi i mai,juni i fjor.Andre forsøket tok vi i november i fjor.

Foreløpig går det bra med meg og stikkingen..skal på ul den 9.så det blir spennende:)

Sender deg en trøsteklem!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull 73 modell

Heisann!

Leste innlegget ditt lengre nede...det var skikkelig kjedelig altså!

Jeg har ikke noe svar på hvorfor det skjer med deg,har ikke hørt om at ikke eggposene vokser når man går på sprøytene.Har legene sagt hva grunnen kan være eller?

Vi har prøvd i 4 år og første forsøket tok vi i mai,juni i fjor.Andre forsøket tok vi i november i fjor.

Foreløpig går det bra med meg og stikkingen..skal på ul den 9.så det blir spennende:)

Sender deg en trøsteklem!

Klem fra

Hei igjen,

Hyggelig å høre fra deg igjen :o)

Eggposene mine vokser, men de ble ikke store nok, så tror nok bare at det er høyere doser som skal til. Forhåpentligvis...

Ønsker deg lykke til den 9.

Skal tenke på deg!

carpe diem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...