Gå til innhold

Kroppsfasong, bukser, mjoooaaa


Moraki

Anbefalte innlegg

Hvis du var lav og snerten (kremt..) og hadde vanlig kroppsfasong, men alle buksene dine var for lange i beina, ville du slanket deg til du kom inn i et par størrelser mindre slik at buksene skulle passe i lengden, eller ville du bare gjort som vanlig, tatt saksa og klipt av det som ble til overs????

skål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig du som kan bruke saksa, jeg får ikke bukser som er lange nok... kanskje du kan sende meg det som blir til overs? -smile-

C-girl har bukser som er oppe i 36 i lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

C-girl har bukser som er oppe i 36 i lengde.

Vanskelig å få tak i bare, både lee og crocker har til tider 36 også... men de blir revet vekk... ungdommen vil jo ha bukseben å tråkke på. Må jo finne riktig størrelse i livet i tillegg, og da tar butikken stort sett bare inn en av hver... må nok til oslo og shoppe. eller london.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få tak i bare, både lee og crocker har til tider 36 også... men de blir revet vekk... ungdommen vil jo ha bukseben å tråkke på. Må jo finne riktig størrelse i livet i tillegg, og da tar butikken stort sett bare inn en av hver... må nok til oslo og shoppe. eller london.

Popin selger c-girl og hvis de ikke har lengden inne kan du bestille. Jeg bruker S36 og får som regel tak i her oppi gata :o)

Lewisbuksene er så harde i stoffet og i sømmene. Jeg er sensible skjønner du :o).

Crocker har jeg aldri prøvd. Hvordan er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få tak i bare, både lee og crocker har til tider 36 også... men de blir revet vekk... ungdommen vil jo ha bukseben å tråkke på. Må jo finne riktig størrelse i livet i tillegg, og da tar butikken stort sett bare inn en av hver... må nok til oslo og shoppe. eller london.

Eller prøv her:

http://www.longtallsally.com

De sender til Norge. Hvis du er riktig heldig, sender de med Frans Maas, da slipper du tollen, men jeg har ikke skjønt hva som skal til for at de gjør det enda. Det er litt lotto.

Buksene er _lange_. Jeg er 1.79, og de fleste er for lange for meg. Kan bare kjøpe de som finnes i 34 tommers lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...