Gå til innhold

Vanedis!!


afrowoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei elskling ;o)

Også fredag da *ler*

Klart det - hvis jeg ikke må jobbe.

Er du i nærheten eller?

Hei!

Tar meg en "husmorferie" helt smutters alene. Kommer tirsdag og reiser igjen mandagen etter!!

Gleder meg!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tar meg en "husmorferie" helt smutters alene. Kommer tirsdag og reiser igjen mandagen etter!!

Gleder meg!

klem

Gleder meg jeg også.

Er forresten alene hjemme i helgen. Du må ringe meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg også.

Er forresten alene hjemme i helgen. Du må ringe meg :o)

Hei!

Det hadde vært kjempekoslig å gått ut og tatt en øl:-)) Har jo ikke gjordt det på evigheter. Har ferie til gode - og min kusine skal kjøre oppover og ville ikke kjøre alene. En glimrende sjanse for meg. Jeg trenger litt ferie...... Jeg kan ringe deg i morgen jeg vennen!!!

savner deg:-))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det hadde vært kjempekoslig å gått ut og tatt en øl:-)) Har jo ikke gjordt det på evigheter. Har ferie til gode - og min kusine skal kjøre oppover og ville ikke kjøre alene. En glimrende sjanse for meg. Jeg trenger litt ferie...... Jeg kan ringe deg i morgen jeg vennen!!!

savner deg:-))

klem

Prates på meldinger? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...