Gå til innhold

Er du fornøyd med kroppen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Jeg er relativt fornøyd jeg, men mye vil ha mer er det ikke sånn;)

Så jeg ville forandret litt her og der, først og fremst hår..Jeg vil ha sånt hår som kan bli langt og tykt og fint, ikke sånn som mitt som MÅ holdes kort fordi det er finstrået, glatt og umulig..

Så ville jeg hatt små&nette føtter i størrelse 35 eller noe for det er yndig..

Så ville jeg hatt litt bredere munn, ikke hatt en føflekk som jeg har som er stygg, og så ville jeg heist på puppene et hakk, for jeg synes de sagger litt mer enn før:-o (Består ikke blyant-testen! isj..)

Også ville jeg blitt kvitt alt kroppshår så jeg slapp å shave.

Det ville blitt bra! :o)

Annonse

Gjest tryppentorill

Ja,Er strålende fornøyd med kroppen min! Har alltid vært det faktisk.

Jeg ser neppe noe bedre ut enn "alle andre",men jeg er frisk og kroppen fungerer(har alltid gjort det veldig bra i idrett)

Jeg er bare 25 år nå,så hvem vet...kanskje jeg blir mere bevisst på kroppen når den begynner å "forfelle" :))

Gjest strandhai

Ville vært minus 10 kg, hatt puppene på en mer politisk korrekt plass, dvs ikke i knehøyde, og hatt finere negleform. Og litt mer sprett i rumpa, selvsagt.

Jeg skulle ønske jeg hadde hatt tid til trening, og hatt viljestyrke nok til å kunne spise sunt....

Kroppen bærer ikke akkurat preg av å ha vært altfor mye aktiv de siste 18 åra....huff, nei...Vekta er grei den, fettet kunne godt ha vært bytta ut med muskler...hadde jeg bare hatt tid.....

Annonse

Gjest blyanttesten? u/t

Så jeg ville forandret litt her og der, først og fremst hår..Jeg vil ha sånt hår som kan bli langt og tykt og fint, ikke sånn som mitt som MÅ holdes kort fordi det er finstrået, glatt og umulig..

Så ville jeg hatt litt bredere munn, ikke hatt en føflekk som jeg har som er stygg, og så ville jeg heist på puppene et hakk, for jeg synes de sagger litt mer enn før:-o (Består ikke blyant-testen! isj..)

.

Jeg trodde det var visst man bestod blyanttesten at puppene burde heises litt. Hvis man ikke består, er jo puppene såpass struttende (enda), at den bare detter ned. Eller? ;)

Ingen blyanter som vil henge her i gården iallefall, og fornøyd med det :D

Gjest hengepupp

Jeg trodde det var visst man bestod blyanttesten at puppene burde heises litt. Hvis man ikke består, er jo puppene såpass struttende (enda), at den bare detter ned. Eller? ;)

Ingen blyanter som vil henge her i gården iallefall, og fornøyd med det :D

Her henger ikke bare blyanten, men notatboka med. Aha, NÅ husker jeg hvor jeg gjorde av telefonkatalogen. OG den trådløse telefonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...