Gå til innhold

Er du fornøyd med kroppen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninnimor

Jeg er stort sett fornøyd med det meste. Jeg trener en del, og har en slank og spretten kropp :-)

Jeg skulle ønske jeg hadde hvitere tenner, de er litt flekkete, kanskje det kommer av mye kaffedrikking. Og så skulle jeg ønske jeg hadde fyldigere hår, ikke dette pistrete greiene jeg har.

Jeg er relativt fornøyd jeg, men mye vil ha mer er det ikke sånn;)

Så jeg ville forandret litt her og der, først og fremst hår..Jeg vil ha sånt hår som kan bli langt og tykt og fint, ikke sånn som mitt som MÅ holdes kort fordi det er finstrået, glatt og umulig..

Så ville jeg hatt små&nette føtter i størrelse 35 eller noe for det er yndig..

Så ville jeg hatt litt bredere munn, ikke hatt en føflekk som jeg har som er stygg, og så ville jeg heist på puppene et hakk, for jeg synes de sagger litt mer enn før:-o (Består ikke blyant-testen! isj..)

Også ville jeg blitt kvitt alt kroppshår så jeg slapp å shave.

Det ville blitt bra! :o)

Har vel lagt på meg en til to kg i året siste tyve år, prøver nå med Grethe Roede kurs. Satser på vekk med tyve kg som første mål.

Ønsk meg lykke til !

(Farlig god mat her på plattformen).

Annonse

Har vel lagt på meg en til to kg i året siste tyve år, prøver nå med Grethe Roede kurs. Satser på vekk med tyve kg som første mål.

Ønsk meg lykke til !

(Farlig god mat her på plattformen).

Gått opp to og skal gå ned tyve? Da håper jeg det blir noe igjen av deg...

Gjest Tuppelina

Ville vært lavere. Helt klart 5 cm lavere.

Tja, skulle gjerne vært 20-25kg slankere. (er 100kg..) og hatt litt mindre nese. Og så skulle jeg ha fiksa på føttene mine, fordi jeg har store problemer med å finne meg sko og blir fort sliten pga feil tyngdepunkt.

Men det jeg mest av alt skulle fått fikset er psyken min.

Jeg er fornøyd så lenge jeg føler meg i god form. Det gjør jeg desverre ikke for øyeblikket. Dette pga at jeg fikk bekkenløsning tidlig i svangerskapet, og har måttet tatt det med ro.

Nå er det 4 uker siden fødselen, og bekkenet er ikke bra.

Men jeg er optimistisk, fordi jeg har vært hos fysioterapeut og hun mener at jeg kommer til å bli helt bra igjen når jeg tar tiden til hjelp.

Utseendemessig er det ting jeg er mindre fornøyd med, men i grunnen betyr det ikke så mye så lenge man er sunn og frisk ellers.

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...