Gå til innhold

Belfast!


Gjest Irie

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Belfast senere i høst! Høres ikke det kult ut? Ikke så mange som har vært der, nei, men har visst blitt en veldig fin by etter at krigen sluttet. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kurt Kubein

Ja, jeg har vært der. Krig og krig, fru Blom..

En liten hovedstad. Med en viss utholdenhet kan man spasere gjennom hele byen. Om du skal ut og ta bilder av veggmaleriene i de protestantiske og katolske strøkene, så drit i taxiene, men bruk beina dine isteden.

Kan også anbefale deg å ta (skrangle)toget opp til Derry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Men det var på den tiden det kjørte tanks rundt i gatene, og det sto folk med maskingevær og pekte rett i magen min på annethvert gatehjørne.

Men folk var veldig, veldig hyggelige. Selve byen gjorde ikke mye intrykk på meg (foruten alle våpnene), men det stedet jeg har veldig lyst til å se igjenn er corrymeela og Giants Causeway. Belfast har sikkert mer å by på en det jeg så, jeg var stort sett i Derry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...