Gjest strandhai Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Tror nok du har gått glipp av de beste på TV i kveld...Skal egentlig ikke snakke....jeg som har 3 hele nakaler å surfe mellom...he heh he... 0 Siter
Gjest Tutleguri Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Tror nok du har gått glipp av de beste på TV i kveld...Skal egentlig ikke snakke....jeg som har 3 hele nakaler å surfe mellom...he heh he... 3 nakaler? Og jeg som ikke har èn eneste nakal..! Trykkleif re ås romsomt! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 3 nakaler? Og jeg som ikke har èn eneste nakal..! Trykkleif re ås romsomt! *lerhøylytt*....hø hø hø....det var dagens as...."nakaler"....hehehehhhemmmuaaahahahahaha..... 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 *lerhøylytt*....hø hø hø....det var dagens as...."nakaler"....hehehehhhemmmuaaahahahahaha..... Nakaler, den var god ja. Mye morsommere enn tv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.