Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Har vært gjennom to fødsler med akkurat 1 års mellomrom.Håret og huden min er helt forferdelig.Håret ser altid fett ut ,det er liksom kun når det er vått at det ser nyvasket ut.Huden blomstrer av kviser,kansje litt overdrevent men ganske ille.Aniktet er ikke så ille ,en kvise her og der.Men ryggen der imot er full av røde prikker.

Det er nå 6 mnd siden siste fødsel og jeg lurer så på om dette forsvinner?Jeg er 32 år og har aldrig vært så plaget som nå.

Mister også mye hår ,men det vet jeg er normalt.

Fins det håp for meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12190-skal-det-v%C3%A6re-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Etter en fødsel kan det ta tid før hormonene og huden kommer i balanse. Å være småbarnsmor er også stressende og kan påvirke hudens trivsel. Hva som er den viktigste årsaken hos deg, er det vanskelig å vurdere pr. brev. Kanskje Diane kan være verdt å forsøke - forutsatt at du ikke ammer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...