Gå til innhold

Kreft?


x-woman
 Del

Anbefalte innlegg

x-woman

Har bare et lite spørsmål:

Jeg har nettopp hatt et forsøk som ble mislykket. I etterkant har jeg hatt veldig vondt i brystene. Er dette normalt?

Jeg begynte å fundere litt da det var en som sa at man måtte passe på kroppen fordi enkelte hadde "lett" for å få kreft etter hormonpreparater og spesielt hvis man har blitt overstimulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skrillu

Så skummelt!

Jeg har hørt om et konkret tilfelle som fikk dødelig kreft etter pergotimebruk, flere leger fastslo at preparatet var den utløsende årsaken.

Men det er vel sånn at om du har krefttilfeller i nær slekt(foreldre, søsken,besteforeldre....), så skal du holde deg unna hormonpreparater.

Legene er slurvete og utelar å informere om farer.

Eller mange av de dysser ned og feilinformerer om at det ikke finnes slike farer.

Man kan lure på om de er bestukket?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biabia

Heisann! Har bare lyst til og si at jeg håper alt går bra med deg.

Det forskes på om kreftfaren øker ved bruk av hormon medisiner.. Så vidt jeg vet har de ingen beviser for dette. Hvis du er i tvil ta en tur til legen alt er jo bedre enn å gå hjemme og gruble. ¨

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...