Gjest psykiskinco Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg ble misbrukt som barn. Som en reaksjon på dette kjempet jeg hele tiden med frykt for å tisse på meg. Ofte måtte jeg også kjempe fysisk for at det ikke skulle skje. For ti år siden,da var jeg midt i tyveårene klarte jeg det ikke lenger og mistet kontrollen når jeg var alene.Det var et helvete, og jeg våget ikke å si det til noen.Først for to år siden greide jeg å snakke med legen min om det, og han gav meg resept på bleier.Jeg er nå avhengig av bleier mesteparten av tiden. Det gjør at jeg våger meg ut blant folk igjen.Det er så mye snakk om det når det er noe fysisk galt, men når det gjelder psykisk, virker det som om det ennå er tabu. Er det noen med lignende erfaringer som meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121918-tabubelagt-senvirkning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.