Gå til innhold

Nick, molli og andre som kanskje har savnet meg bittelitt. :)


gyrken

Anbefalte innlegg

Vi har startet forum. Eller egentlig er det mistermannen som har startet forum, men jeg henger nå med jeg også. Det er bare en uke gammelt og veldig lite forløpig, men kanskje det blir større etterhvert(?).

Adressen er www.nettkafeen.no og det er bare å stikke innom for kjente og ukjente.. Nå vet dere ihvertfall hvor dere kan finne meg på nett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, gyrken - håper det står bra til med deg og gutta.

Det er en Laban på forumet deres allerede ser jeg - håper h*n er en skikkelig type, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gyrken - håper det står bra til med deg og gutta.

Det er en Laban på forumet deres allerede ser jeg - håper h*n er en skikkelig type, da.

Hei laban. Tja.. det er en mann da. Jeg har kjent ham i mange år og han har alltid gått under kallenavnet laban. Han er nok en litt annen type enn deg, men skikkelig nok.

Men du er velkommen med et annet nick om du vil da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å linke til andre nettsteder her?

Selvfølgelig er det lov.

Trodde du dr.Online hadde enerett på internett eller noe sånt..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er det lov

Selvfølgelig er det lov.

Trodde du dr.Online hadde enerett på internett eller noe sånt..? :-)

Selvfølgelig tror jeg ikke det.

Jeg skrev det heller ikke for å være spydig, men jeg har sett at webbisene har slettet innlegg og gitt advarsler der linker til andre ting er lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tror jeg ikke det.

Jeg skrev det heller ikke for å være spydig, men jeg har sett at webbisene har slettet innlegg og gitt advarsler der linker til andre ting er lagt ut.

Det må vel da ha vært linker som reklamerer for et produkt man kan KJØPE. Det er ikke lov å annonsere for kjøp og salg her, det stemmer. Men en link til en nettkafe, et prateforum altså, er ikke sammenlignbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...