Gå til innhold

Hvilket brød liker du best?


tjohei

Anbefalte innlegg

Jeg er litt matlei for tiden. Jeg pleier å spise lindbergbrød, men har nå gått litt lei. Lurte på om jeg skulle prøve Ingersbrødet. Hvilke brød liker dere best? Jeg vil helst spise brød som er sunne og grove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strandhai

Ummm!!! Spleisebrød :-)

Grisla grovbrød, eller Lillehammerbrød! åååh, så godt...nei, så blei jeg sulten sjølv....og jeg som egentlig skulle legge meg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassejenta

har du prøvd de 1-2-3 bake selv brødene??

enkelt og greit - og kjempegode!!! prøv å kombinere forskjellige, f.eks grovkorn og solsikke.

og så godt som det lukter i huset etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg baker selv,-uten tvil :-)Blir så utrolig fort lei av kjøpabrød.

Det er bare mixe og trikse med ingrediensene til du finner et brød du liker.

Gudd løkk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker brød med yoghurtvæske (det som renner ut når du henge ryoghurt i kaffefilter), valnøtter, solsikkeførd og en blanding av 1/2 finmel og 2/3 grovbakst. Det er veldig, veldig godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg baker brød med yoghurtvæske (det som renner ut når du henge ryoghurt i kaffefilter), valnøtter, solsikkeførd og en blanding av 1/2 finmel og 2/3 grovbakst. Det er veldig, veldig godt!!!

Oi, en del tastefeil der...

Regner med at bokstavfeilene er greie å rette opp i, men mht tallene, mente jeg selvsagt 1/3 finmel og 2/3 grovbakst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...