Gå til innhold

smerter ved samleie


Gjest har du svar?

Anbefalte innlegg

Gjest har du svar?

hei.jeg er en jente som har hatt vondt over lengere tid nå. det har seg sånn at jeg får vondt når kjæresten min fører penisen inni meg, slik hadde jeg det ikke før.jeg kan prøve beskrive det hele: han er våt på penis av spytt og jeg er våt i vaginaen min,jo lengere inn han fører penisen jo vondere gjør det. så hver gang må han bare presse den inn og ta meg hardt,så går smertene over og samleien blir god som det egentlig skal være fra begynnelsen av samleien.

er det noen som har følt det samme som meg? trenger virkelig råd og viten på dette! vi har vært kjærester i over ett år, dette har vart i 4mnd. hilsen en fortvilt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å få orgasme før han kommer inn i deg? Tror problemet ditt kan være en kombinasojn av at du ikke er våt nok, og at du spenner deg, trekker sammen musklene i skjeden.

Dette kan såklart komme av at du ikke er ordentlig kåt, at du ikke klarer å slappe av sammen med partneren din, eller at du er redd for å gjøre noe feil, men det kan også hende at du rett og slett trenger litt lenger tid før penetrering til å forberede deg.

Mitt råd er derfor: Han kan utføre oralsex på deg, om du klarer å slappe av når han gjør det. Eller du kan kose med penisen hans mens han koser med deg til du kommer. Eller han kan ta seg av resten av deg, massere deg, kose med brystene dine, mens du varmer deg opp nedentil... (det er lov for jenter å onanere under samleie også!)

Dette kan hjelpe deg å slappe av, og å få en orgasme kan gjøre at du blir videre og våtere og dermed får mindre vondt.

Kan det være andre ting? Er dere helt for dere selv når dere har sex, eller er det fare for at andre kan se eller høre dere eksempel? Har du vonde minner fra tidligere samleier? Er du flau? Har du eller han prestasjonsangst?

Men mest sannsynlig trenger du nok bare mer forspill.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Jeg har faktisk samme problemet som deg, trur jeg. Kan hende du bare er for trang?

Kanskje er du anspent i begynnelsen og derfor får du ikke til å slappe av helt før etter en stund.

Om dette ikke stemmer kan det jo hende at du må ta en tur til legen, bare for å sjekke at ting er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...