Gå til innhold

Trygdesvindel


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Ei som jeg jobber sammens med har nettopp begynnt å jobbe igjen etter hun fikk barn i fjor.Barne faren skulle ha 4 uker pappa permisjon når hun staret jobben igjen.Men hun fortalte at han ikke fikk fri fra jobbeb sin så han skulle ikke ha pappa pemisjon.Så ungen begynte hos dagmamma.Og så kom hun å fortalte at de ikke hadde sagt fra til trygdekonoret at han ikke hadde permisjon sånn at han fikk både lønning og permisjons penger fra trygdekontoret som han skulle hatt for å vært hjemme for å passe ungen sin.Men det var han jo ikke.Er ikke dette ulovlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det er sikkert ulovlig, men jeg synes du bør bruke tida di på bedre ting enn å henge deg opp i naboenes gjøren og laden...

Jeg er for rettferdighet og synes ikke at det er riktig at sånne uærlige sniker skal på dobbel inntekt i en mnd imens vi andre sliter for å få endene til å møtes.Man kan bli satt i fengsel for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leilali

Jeg er for rettferdighet og synes ikke at det er riktig at sånne uærlige sniker skal på dobbel inntekt i en mnd imens vi andre sliter for å få endene til å møtes.Man kan bli satt i fengsel for sånt.

Det det så forbaska dumt når de som er så "ærlig" skal ordne opp for andre. Forsett og vær ærlig, men det er for deg selv. Du vet i realiteten ingenting om naboen, bare det du hører. Verste som finns er når folk skal blande seg i andres ting. Du høres foressten litt sjalu ut!!!!! La for all del naboen selv ordne opp i sine feider, så ordner du med dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...