Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Ei som jeg jobber sammens med har nettopp begynnt å jobbe igjen etter hun fikk barn i fjor.Barne faren skulle ha 4 uker pappa permisjon når hun staret jobben igjen.Men hun fortalte at han ikke fikk fri fra jobbeb sin så han skulle ikke ha pappa pemisjon.Så ungen begynte hos dagmamma.Og så kom hun å fortalte at de ikke hadde sagt fra til trygdekonoret at han ikke hadde permisjon sånn at han fikk både lønning og permisjons penger fra trygdekontoret som han skulle hatt for å vært hjemme for å passe ungen sin.Men det var han jo ikke.Er ikke dette ulovlig?? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det er sikkert ulovlig, men jeg synes du bør bruke tida di på bedre ting enn å henge deg opp i naboenes gjøren og laden... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Det er sikkert ulovlig, men jeg synes du bør bruke tida di på bedre ting enn å henge deg opp i naboenes gjøren og laden... Jeg er for rettferdighet og synes ikke at det er riktig at sånne uærlige sniker skal på dobbel inntekt i en mnd imens vi andre sliter for å få endene til å møtes.Man kan bli satt i fengsel for sånt. 0 Siter
Gjest leilali Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er for rettferdighet og synes ikke at det er riktig at sånne uærlige sniker skal på dobbel inntekt i en mnd imens vi andre sliter for å få endene til å møtes.Man kan bli satt i fengsel for sånt. Det det så forbaska dumt når de som er så "ærlig" skal ordne opp for andre. Forsett og vær ærlig, men det er for deg selv. Du vet i realiteten ingenting om naboen, bare det du hører. Verste som finns er når folk skal blande seg i andres ting. Du høres foressten litt sjalu ut!!!!! La for all del naboen selv ordne opp i sine feider, så ordner du med dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.