Gå til innhold

vival


beib

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se etter datomerkingen.

Er de oppbevart i forpakningen sin, og ikke på badet eller under ekstreme temperaturer?

Det er flere ting som kan skje når medisiner blir for gamle. Det mest harmløse er de medisinene som bare mister virkningen sin. de skumleste medisinene er de som blir giftige når de blir gamle.

Derfor: sjekk datoen - er de gått ut på dato, ikke ta dem. Er de innenfor dato, men har blitt oppbevart ekstremt varmt/ ekstremt kaldt/ ikke i forpakningen sin/ på badet over tid - lever dem til destruering!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoonieToon

Jepp, de var rosa før.

Men jeg tviler på om de virker ennå. Jeg fikk nettopp skrevet ut Vival, og holdbarhetstiden går ut i 2007. Det vil si at de har en holdbarhet på 4-5år.

Så jeg ville ikke tatt dem, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...