Gå til innhold

harde kuler nedentil


Gjest akkurat nå: ukjent...

Anbefalte innlegg

Gjest akkurat nå: ukjent...

Jeg har et problem som jeg ikke orker å dra til lege med. Jeg får med jevne mellomrom harde, betente kuler nedentil, på de ytre kjønnsleppene. Det er forferdelig ømt og plagsomt. Noen ganger forsvinner de av seg selv, andre ganger må jeg "tømme" dem, ved å stikke hull og klemme dem ut. De er fulle av hvit, ganske hard materie.

Hva er dette for noe? Jeg går ut fra at det ikke er noe farlig, siden det forsvinner av seg selv, men er det vanlig, dette? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dem i fremtiden? Jeg har ganske kraftig hårvekst grunnet PCOS, kan det ha noe med saken å gjøre? Er det rett og slett betente hårsekker eller noe?

Spent på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært skrevet endel om det på Dol før. Jeg har et par venninner som har vært plaget i perioder og jeg tror ikke det er noe å gjøre med.

Jeg tror det er hormonellt og du kan gå til legen og tømme byllene når de er modne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...