Gjest selje Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Italiensk rett: tynne, tynne skiver oksekjøtt, som skåret med ostehøvel. Over det like tynne skiver parmesanost, og en vinaigrettesaus. Nå blir det laget av alt mulig, har jeg følelsen av: laks, ørret, osv. Men altså: vanligst er velhengt, ustekt, dyprødt oksekjøtt, parmesan og eddik/olje. Veldig godt! Og mye brukt som forrett. 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Italiensk rett: tynne, tynne skiver oksekjøtt, som skåret med ostehøvel. Over det like tynne skiver parmesanost, og en vinaigrettesaus. Nå blir det laget av alt mulig, har jeg følelsen av: laks, ørret, osv. Men altså: vanligst er velhengt, ustekt, dyprødt oksekjøtt, parmesan og eddik/olje. Veldig godt! Og mye brukt som forrett. takk 0 Siter
Gjest jfgh Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Tar jeg ikke feil så er disse tynne skivene også RÅ.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.