Gå til innhold

Kjøpe PSP 7


Gjest tegneren

Anbefalte innlegg

Gjest tegneren

Hei dere!

Har aldri handlet på nettet før, og føler meg usikker nå.

Hva tror dere om dette http://hardwarecentral.dealtime.com/xPC-Jasc_Paint_Shop_Pro_7_0_Full_Version_PC_K_PSP7_US

Virker det seriøst og greit?

Hva med denne Zip koden som frakta skal beregnes ut fra? Vil det si at det kun leveres 'over there' eller?

Vet det er mange glupinger her, og håper på noen råd :)

(Maskina tåler nok ikke en åtter, for di som lurer på mitt antikke valg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var inne å kikket på siden,så ikke noe zip kode som beregner frakt. Zip code er postnummeret ditt, merk av norway i land og fyll i adr ,post nummer, tlf, og gå videre ,merk av om betalingsadressen er den samme som du skal ha levert varen til. ønsket betalingsmåte. det er alt. frakta står under prisen .

Håper du skjønte noe av dette, ble litt rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Selv har jeg kjøpt både PSP 5, 6, 7 og 8 (de tresiste var oppdateringer) via nettet. Har betalt med Visa og lastet ned programmet rett etterpå. Syns dette er en grei måte å handle på, jeg.

Jasc Software er et tvert gjennom seriøst foretak, så ingen grunn til skepsis.

Synd du ikke kan bruke versjon 8, den har en del nyheter som er verdt å få med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...