Gå til innhold

Hesten "beit" ikke likevel! ; )


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Har hatt en superkoselig helg... I går var vi ute og spiste lunsj, så møtte vi svigermor, som spanderete lekre støvletter og festtopp på meg (og jeg som er så blakk... : ). Så tok vi et par drinker ute, dro hjem, hørte p musikk og koste oss med rødvin..Lagde deilig rødvinsgryte..

Veit ikke hvorfor jeg skriver dette engang, har bare hatt en kjempefin helg og svever litt enda..

Fikk besøk av et vennepar, spilte amerikaner.. Hadde deilig sex. leeeeeenge, så spiste vi brødskiver på senga som nattmat..

Noen ganger bare klaffer alt! Og det er så deilig når man har hatt en del motgang fra alle kanter en stund...

Akkurat nå er livet herlig og forholdet supert, er så glad jeg er sammen med han jeg er sammen med..: : )

Håper resten har hatt det like bra. Ha en fin søndag folkens!

Bare tenkte å skrive inn et posetivt innlegg også, ikke bare sorg og utroskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre, Pricilla!

Vi har hatt en litt merkelig helg. Plutselig, uten forvarsel, ble jeg overveldet av en ekstrem trøtthet på fredag. Er jo gravid, men har ikke hatt noen plager ennå. Vi skulle ha folk på kvelden, og det bare toppet seg helt, da mannen min ikke kunne komme hjem før en halv time før gjestene skulle komme. Jeg ringte og avlyste det. Så fikk vi nå pratet ut etterhvert, og hadde en OK kveld.

Neste dag, fikk jeg et enormt gråteanfall, pga reaksjon på en bagatell. Det likner ikke meg i det hele tatt! Seinere hadde vi det kjempekoselig, var sammen hjemme og ordnet og ryddet. Om kvelden laget jeg fløtegratinerte poteter, og vi spiste og spiste og spiste.....

I dag har jeg vært overmett! Skikkelig stinn. Vi kom oss ut på en liten tur i skogen, og har vært i bursdagsselskap til nevøene mine. nå sitter jeg på jobb.

Kort fortalt: en følelsesmessig intens helg, men veldig god :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...