Gå til innhold

"Ballene til pappa" - fra barnemunn *ho-ho*


molli

Anbefalte innlegg

I kveld, under forberedelser til leggetid for Småen på 3½ år, kledde vi av han i stuen under protester fra hans side.

I et forsøk på å gjøre det til en lek og litt moro, sa faren hans "Joda, nå kler vi av deg, så kan du få løpe rundt her naken".

Jeg ruslet ut på badet for å hente ny bleie og pysjamas.

Fra stuen hørte jeg at Småen godtok denne nye leker, for; "Ok, da var det greit". "Du også, pappa! Du også må kle av deg" ropte Småen ivrig.

Pappaen dro litt på det, og forsøkte å tenke ut et godt svar. "Njææææi, jeg tror ikke pappa skal løpe rundt her naken han også"....

Jeg entret stuen igjen i dette øyeblikk, og rakk akkurat å få med meg Småens svar:

"JO, pappa!" ropte Småen, helt med på leken, "så får vi se ballene dine dingle!"

Haken på både far og mor datt et øyeblikk ned på brystet, og vi vekslet et kjapt blikk med kulerunde, forbløffende øyne.

Så satte vi i å le. Herregud, som vi lo! Jeg fikk helt vondt i magen, så fælt lo jeg. Faren til Småen lå på gulvet og holdt seg på magen av latterkrampe:-)

*he-he*

Jeg ler enda jeg! Men vi fikk aldri noe svar på spørsmålet vårt da; "Jøss, hvor i all verden har du lært det der!?"

Skal spørre han i morgen, jeg. *he-he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde garantert ledd så jeg hadde tisset på meg! :o) La oss få høre hvor han har lært det da, hvis du finner det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Denne er jo så bra at du ikke trenger å skrive den ned en gang- bare notere deg dato- sånn til den gang h*n skal konfirmeres/ gifte seg!!! STORT flir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...