Gå til innhold

Ventetiden er lang!


jente721365380494

Anbefalte innlegg

jente721365380494

Hei! Nå er det 9 dager siden det ble satt inn 2 flotte egg.

Kjenner ikke så mange symptomer. Tenker at dette går nok gale veien. Skal teste meg til helga. Torsdag er siste dag med stikkpillene. Håper fortsatt at dette går rette veien.

Er det noen som kan fortelle meg når de kjente de første symptomene på graviditet?!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har på følelsen at det går bra for deg denne gangen jeg. Man får mange rare tanker i ventetiden men jeg tror et er for tidlig og merke noen symtomer.

Hold meg oppdatert!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jomfrua

forstår deg godt. ventetiden ER lang. jeg husker jeg testet på dag 11, da klarte jeg ikke vente lengre. testen var knall positiv, men jeg turde ikke tro på det siden det var såpass tidlig.

jeg gikk hver eneste dag og kjente etter symptomer.. innbilte meg at jeg var ekstra trøtt, og kanskje litt "uvel", men det tror jeg var mye psykisk. jeg gikk også hver eneste dag og kjente på brystene...var de litt ømme i dag kanskje..? til slutt BLE de jo ømme, men det var nok pga all klemmingen:)

så nei jeg kan vel ikke si at jeg hadde noen direkte gravidsymptomer, men man gransker jo kroppen sin i de dagene du er i nå,for å føle om noe kanskje er bittelitt annerledes..

ordentlige gravidesymptomer fikk jeg ikke førf jeg var tre fire uker på vei.

men dette varierer jo veldig fra person til person.

tenk nå er det ikke lenge til du kan teste deg! skal krysse alt jeg har. jeg gikk og psyka meg ned før jeg skulle teste "det har sikkert gått rett i dass, jeg er ihvertfall IKKE gravid" sånne ting gikk jeg og sa til meg sjøl, for å takle en eventuell stor skuffelse. ble sånn sjølforvarsgreie.

selv om folk sier tenk positivt så går det nok bra osv. det har jeg i grunn ikke så mye tro på. om du tenker positivt eller negativt...-det er ikke det som er avgjørende..

nei dette ble langt..og litt på sidelinja.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente721365380494

forstår deg godt. ventetiden ER lang. jeg husker jeg testet på dag 11, da klarte jeg ikke vente lengre. testen var knall positiv, men jeg turde ikke tro på det siden det var såpass tidlig.

jeg gikk hver eneste dag og kjente etter symptomer.. innbilte meg at jeg var ekstra trøtt, og kanskje litt "uvel", men det tror jeg var mye psykisk. jeg gikk også hver eneste dag og kjente på brystene...var de litt ømme i dag kanskje..? til slutt BLE de jo ømme, men det var nok pga all klemmingen:)

så nei jeg kan vel ikke si at jeg hadde noen direkte gravidsymptomer, men man gransker jo kroppen sin i de dagene du er i nå,for å føle om noe kanskje er bittelitt annerledes..

ordentlige gravidesymptomer fikk jeg ikke førf jeg var tre fire uker på vei.

men dette varierer jo veldig fra person til person.

tenk nå er det ikke lenge til du kan teste deg! skal krysse alt jeg har. jeg gikk og psyka meg ned før jeg skulle teste "det har sikkert gått rett i dass, jeg er ihvertfall IKKE gravid" sånne ting gikk jeg og sa til meg sjøl, for å takle en eventuell stor skuffelse. ble sånn sjølforvarsgreie.

selv om folk sier tenk positivt så går det nok bra osv. det har jeg i grunn ikke så mye tro på. om du tenker positivt eller negativt...-det er ikke det som er avgjørende..

nei dette ble langt..og litt på sidelinja.

lykke til!

Hei takk for svar. I dag tok jeg test.( rugedag 10) Den var negativ. Vet at det er tidlig å teste seg men klarte ikke vente. Testen "brant" i skapet. Har ennå håp. Det sies jo at man ikke kan ta testen for tidlig da man ikke produserer nok gravidhormoner. Dette varierer nok fra person til person.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente721365380494

Heisann! Jeg har på følelsen at det går bra for deg denne gangen jeg. Man får mange rare tanker i ventetiden men jeg tror et er for tidlig og merke noen symtomer.

Hold meg oppdatert!

Klem

Hei Takk for svar. Skal holde deg oppdatert.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar. I dag tok jeg test.( rugedag 10) Den var negativ. Vet at det er tidlig å teste seg men klarte ikke vente. Testen "brant" i skapet. Har ennå håp. Det sies jo at man ikke kan ta testen for tidlig da man ikke produserer nok gravidhormoner. Dette varierer nok fra person til person.

Klem fra

Heisann! Det samme gjorde jeg på forige forsøk testet alt for tidlig. Det var grusomt og jeg har lovet meg selv at det ikke skal skje igjen.

Håper at det bare var for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...