Gå til innhold

piercing


HSCB

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei jene som har tatt piercing i brystvorten. Før jeg tok den spurte jeg om dette kom til å påvirke min evne til å amme, noe han svarte nei at det kom det absolutt ikke til å gjøre.

Er det noen som vet om dette stemmer eller ikke?

Jeg håper virkelig at jeg ikke har ødelagt brystet mitt.

takknemmlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lite sansynlig at du vil få problemer med det. Det som evt. kan skje er at melken kommer ut både i tuppen og gjennom hullene etter piercingene. Men det driter sneipen i, bare han/hun får melken.

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sister of mercy

Vil ikke starte diskusjon, men bare nevner at en bekjent av meg som piercet brystvorten, ble spurt om å finne ut hvordan hun best ville holdt et evt barn, og valgte bryst deretter.

Så det kan nok gå utover ammeevnen, men du har jo to bryst, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke starte diskusjon, men bare nevner at en bekjent av meg som piercet brystvorten, ble spurt om å finne ut hvordan hun best ville holdt et evt barn, og valgte bryst deretter.

Så det kan nok gå utover ammeevnen, men du har jo to bryst, vil jeg tro.

Men det er jo nesten ikke noen vits i å bare pierce én brystvorte - det ser jo litt ufullstendig ut.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har piercet bryst vortene flere ganger... Og fått beskjed om at det skal ikke ha noe å si på amming... Men det du må være forsiktig med er å stelle piercingen godt, og blir det bettenelse så burde du vurdere å ta den ut... Ellers så kan du vist tette igjen litt og få infeksjoner... Er jo ikke en like ufarlig piercing som f.eks de i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...