Gå til innhold

vondt å ha sex!!?(jeg er for trang!)


Gjest fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

jeg er jomfru eller delvis jomfru da. jeg har et problem jeg er vanvittig trang. vi har prøvd og prøvd å ha sex, men det går ikke. vi prøvde først 1 finger det gikk ikke mer enn det. nå har jeg vært hos en gynekolog og fikk utført en liten operasjon som gikk ut på å lage 4 små snitt i jomfruhinna slik at den lettere skulle sprekke.. det har gått 5-6 dage og vi har prøvd. vi får inn både 2 og 3 fingre, men det gjør vondt. han klarer å få delvis penisen sin inn i meg, men det gjør så vondt. det virker som jomfruhinna er så utrolig tøyelig fortsatt. det virker også som om det stopper opp når han ikke får inn mer. jeg prøver å slappe av også, men det gjør så vondt at det er vanskelig å ikke stramme musklene. vi er så fortvilet over dette problemet, vi vil så gjerne ha deilig sex ikke bare smerter..sukk..vi bruker så mye glidekrem som mulig..alikevel.. er det mulig å sprekke opp hele jomfruhinnen hos gynekolog..skjønner ikke hvorfor han ikke gjorde det kjente jo ikke noe under bedøvelse...sukk...den vil jo ikke sprekke...vi er så fortvilet.

for opplysning så er jeg 18 år og har hatt mensen i 1 1\2 år...

håper på et snarlig svar om hva vi kan gjøre og vis andre er i samme situasjon er det bare fint med tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Din lege har foretatt inngrepet med klipp som det bør gjøres. Hvis dere ikke får til samleie tross dette, synes jeg du skal få gynekologen til å vurdere på nytt. Hos noen foreligger det vi betegner 'vaginisme' hvor man spenner sine muskler i bekkenbunnen så det blir vondt. I meget sjeldne tilfeller kan det være unormale forhold i skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...