Gå til innhold

I tvil.. vanlig periode?


Gjest grete marie

Anbefalte innlegg

Gjest grete marie

Jeg har vært sammen med kjæresten min ca et halvt år nå, han er egentlig verdens herligste, men likvel er jeg liksom litt i tvil om han er "den rette"..

For et år siden brøt jeg ut av et 8 årig forhold, og føler liksom nå at alt må være "rett" med han her nye.. Det vet jeg jo at ikke går ann. Noe er det vel alltids en kan "mislike" hos alle..

Er det vanlig å ha slike tvils-perioder? Kommer gjerne helst når det er noen dager siden vi har sett hverandre. Når vi da møtes er alt bare helt herlig, til vi har vært med hverandre sånn ca en uke.. da får jeg følelsen av at vi blir "lei" hverandre og nærmest trenger den lille pausen fra hverandre på at par dager vi får pga jobber..

Med tanke på å en gang flytte ordentlig sammen høres ikke det bra ut at vi nærmest blir lei hverandre.. men det er mulig det er bare noe jeg føler.. Jeg tror jeg har en tendens til å tolke hans av og til dårlige humør som at det er noe feil med forholdet og at han er lei meg, men egentlig vet jeg vel at han bare blir litt sånn når han er trøtt og sliten etter mye jobbing..

Noen med tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK, det finnes halvtårskriser, det finnes toårskriser, det finnes femårskriser, sånt er såklart vanlig.

Det er vel omtrent nå nyforelskelsen begynner å dabbe av, og da er det heller ikke rart at eksen din begynner å spøke litt i hodet ditt og du sammenligner og leter etter tegn.

Det er på tide at dere aktiviserer dere hver for dere, dere kan ikke være sammen hver eneste kveld og se på tv sammen lenger. Du må ut med dine venninner, du må trene og du må ha alenetid. Dette gjelder også kjæresten din som må ut med gutta, spille fotball og sitte en natt foran pc'en alene.

Så får dere tid å savne hverandre litt rett og slett! sånn er det bare. ikke ha dårlig samvittighet for at du liker å ha alenetid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...