Gå til innhold

Nesten for mye..


Gjest olika

Anbefalte innlegg

Min nye fantastiske kjæreste er veldig flink til å holde kontakten med meg gjennom dagen. Vi bor et stykke fra hverandere så vi ser hverandre ikke hver dag, men sover hos hverandre noen dager hver uke.

Han ringer meg 1-4 ganger hver dag, samme om vi ser hverandre på kvelden, jeg er ikke så flink til å ringe ham, men sender noen tekst meldinger av og til. Jeg har nemlig ikke noe å si hele tiden, og hopper derfor over å ringe. Han har ikke alltid noe å si han heller, men vil bare si hei, høre hvordan jeg har det og høre stemmen min sier han.

Dette er jo veldig koselig egentig, må jo bety at han tenker på meg og bryr seg om meg, men det blir nesten litt mye av det gode. Siden han forventer at jeg også skal ringe ham (han føler jeg ikke tenker på ham siden jeg ikke gjøre det like ofte som han).

Jeg har ikke lyst til å ta det opp med ham og si jeg synes det blir mye heller, for det er jo egentlig ikke noe problem, men jeg greier bare ikke å holde tritt med ham.. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo fortelle ham at du ikke rekker å savne ham når han ringer så ofte? Prøve å si det pent, at du synes det er koselig, men at dere kanskje bør roe det ned litt? Og iallfall at du føler deg presset til å ringe ham, at du helst vil gjøre det når du selv har lyst, og at du tenker på ham likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...