Gå til innhold

jævla kvakksalvere


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Ingen bryr seg i det hele tatt!! Legen lovte ditt og datt. Han skulle ringe, han skulle fikse, og det var ikke måte på. Påpasseren min bare kjefter og psyken bare sitter der.

Jeg hater de!!! De gir meg falske forhåpninger om bedring og oppfølging. De tar meg ikke seriøst når jeg sier at jeg trenger de jævla pillene!! (nozinan+sobril)

De skulle diskutere først.. gått snart to uker. Jeg klikker jo! Ligger for det meste i senga. eller på sofaen med et vanvittig tankekjør i hodet eller full av angst mens jeg klamrer meg fast til puta. Mens veggene og gulvet beveger seg.

Hva er vitsen med å gjennomgå helvete gang på gang? ender bare med at jeg drikker eller skader meg. er vel bedre med en dose nozinan da..faen ta de.

æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ser du ikke har det helt greit.du må trampe foten ned litt kraftigere.ang nozinanen anbefaler e deg på det sterkeste å holde deg langt unna den.du kan godt se inn på innleget mitt under (hvilken diagnose).Har prøvd det meste for å stabilisere meg,er på ingen måte noen hypokonder,vil bare det beste for alle.vet hva det vil si å kjenne pulsen på magen.kan godt spørre meg om litt veiledning ang medisin fremgangsmåte for å sette lege /psykiatere i sving.var foresten på time i dag hos avd overlege spes og til og med han var redd for hva e er i stand til.lev etter motoet (en lever bare en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...