Gå til innhold

Nede for telling!


Gjest sorgogkvide

Anbefalte innlegg

Gjest sorgogkvide

Jeg får ikke gjort noen ting. Er fullstendig tafatt og maktesløs. Dagene går bare bort i tåke. Ingen rundt meg skjønner noen ting, tror ikke legen min heller. Kona spør aldri om noe, hun lar meg bare sose rundt.. og jeg går og går, langt avsted.

Jeg har hatt én venn som har forstått, men hun er kvinne og er et fantastisk nydelig menneske. Og jeg liker henne sinnsykt godt. Tror det er gjensidig, men strengt forbudte følelser. Hadde det ikke vært for henne veit jeg ikke hvor jeg hadde vært idag.

Jeg har tatt av mange kilo og blårser i maten, blåser i å spise. Kan spise frokost, men lar være å spise mere den dagen. Lurer litt på om det er småfarlig. Får i meg bra med drikke. Er i kjempegod form fysisk, er 49, men ser ut som en tjueåring i kroppen, uten å ha slitt for det, vaskebrett og sånn Hugo Boss brystkasse! Men psykisk er jeg helt nede. Skal til legen imorra, for å forlenge sykemelding. Mildt sagt nedbrutt. Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Bare for ordens skyld: Jeg har god utdannnelse og full jobb, er vant med å stå på og jobber vanligvis minst 50 timer pr. uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...