Gå til innhold

Blekner bort


ulva

Anbefalte innlegg

Vet ikke riktig hva jeg skal si om situasjonen om dagen. Jeg mistrives helt klart med livet slik det er, men klarer ikke helt å finne ut av hvorfor. Og uansett hvor mye medisiner jeg får, føler jeg meg ikke så mye bedre. Samtaleterapien har blitt en spøk, for psykiateren min er bare opptatt av seg selv. Han har ikke snakket om stort annet enn kontoret sitt, flyttingen og et større prosjekt han har de siste ukene, og det hjelper meg lite.

Jeg trodde at det kanskje ville hjelpe å få en skikkelig diagnose, men jeg klarer ikke å venne meg til livet på Risperdal. Nå er medisindosene så store for meg at jeg ikke lenger føler noe. Og det er den eneste måten å fjerne de vonde følelsene på. Jeg ønsker dessuten å bytte medisiner, for jeg har mistet all kontroll over spisingen min. Er alltid så sulten og trett. Vi har heldigvis omsider fått tatt blodprøver av meg, så får vi se hva de kan fortelle. Vet jo at prolaktinet er forhøyet, og at østrogenet sannsynligvis er for lavt fortsatt. Men ingen kan fortelle meg hvorfor jeg har så mange hormonfeil. Og de driter i det. Sier det sikkert er medisinene, og så gjør de ikke mer med det.

Og her sitter jeg og blekner som menneske for hver dag som går. Det eneste jeg ønsker er å forsvinne. Bli borte i en stor drøm, og få fred. Vet ikke hvor mye mer av dette såkalte livet jeg orker. Jeg forsøker å finne en plan, noe jeg kan gjøre som bryter det depressive mønsteret, men jeg klarer det ikke. Tvinger meg selv til å gå på jobb, og sover bort resten av tiden. Tiden som går, og som sikkert vil utslette meg. Jeg blir ganske enkelt borte som menneske. Vil så gjerne bare slutte med alle medisiner, men da bryter helvete løs igjen. Alt er fullstendig håpløst, og jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære ulva.

Kjenner veldig godt til det å bare ville forsvinne.

Ønsker og håper at du har det så bra som overhode mulig, du fortjener så mye bedre enn å ha det så vondt.

Det er nok flere enn meg som ønsker det også, det er jeg sikker på.

Kan ikke gjøre så mye annet enn å gi deg en klem, om du vil ta i mot en i fra meg.

God klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...