Gå til innhold

ang sykepenger


Ann-Christin

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet som servitør fra 12.mai i år,ble så sykemeldt pga utbrennthet.

Under sykemeldings perioden sa jeg opp jobben min og flyttet til en ny by. Har ennå ikke fått meg jobb i den nye byen får derfor ikke penger inn. Sykepengene sluttet å komme for en mnd siden. Har jeg krav på noe trygde penger? Får ikke arbeidsledighets trygd før om 8 uker. Må betale husleie og ha mat før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du fortsatt får sykemelding har du rett på utbetaling fra trygdekontoret. Du får sykepenger i inntil 1 år. Hvorfor ble du utbrendt? Hvis du er det fortsatt er jo det en grunn for å få fortsatt sykemelding. Det er trygdekontoret i den bokommunene du har flyttet til som skal utbetale deg sykepenger dersom du skaffer deg sykemeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du fortsatt får sykemelding har du rett på utbetaling fra trygdekontoret. Du får sykepenger i inntil 1 år. Hvorfor ble du utbrendt? Hvis du er det fortsatt er jo det en grunn for å få fortsatt sykemelding. Det er trygdekontoret i den bokommunene du har flyttet til som skal utbetale deg sykepenger dersom du skaffer deg sykemeldig.

Hei.

Jeg er pr i dag jobb søkende derfor kan jeg ikke sykemeldes videre.Jeg ble utbrendt for å ha jobbet i utelivs bransjen i veldig mange år. Så siden jeg nå søker etter en jobb som er på dagtid og mer rettet til administrativt arbeid vil ikke legen min sykemelde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er pr i dag jobb søkende derfor kan jeg ikke sykemeldes videre.Jeg ble utbrendt for å ha jobbet i utelivs bransjen i veldig mange år. Så siden jeg nå søker etter en jobb som er på dagtid og mer rettet til administrativt arbeid vil ikke legen min sykemelde meg.

Du må ha vel ha rett på arbeidslesidhetstrygd innen du finner en ny jobb ellers har du jo ikke noe å leve av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...