Gå til innhold

guttesex


Gjest hetrogutt20

Anbefalte innlegg

Seksuell legning er ikke noe som endrer seg nei. Hvis du tror det er du helt på jordet. Man er det man er. Den eneste forskjellen er om man er villig til å akseptere det eller ikke. Men uansett - man er det man er.

Man må ikke ha "voldelige tendenser" selv om man har fantasert om å slå ned naboen. Enhver rolig, gjennomsnittlig person tenker vel slik innimellom - det kan være grunner nok. "men så lenge en ikke setter dette ut i livet kan en ikke bli dømt som voldsmann." - skriver du. Nei selvsagt kan man ikke bli dømt av en slik grunn. For man ER jo ikke voldsmann.

Hvis du for alvor mener at alle som har fantasert om det samme kjønn er "biseksuelle" - ja, da tror jeg vi kan si at de fleste er det. Det er helt vanlig at ungdom (for eksempel) tester ut seg selv og sine grenser med fantasier - rett og slett for å finne ut av seg selv. Hvis alle de er "biseksuelle" - ja, som sagt...

Bare tvekjønnet om planter?

Faen, det må sjekkes ut. Er det mulig at jeg har tatt feil for en gangs skyld? De er vitne til et sjeldent fenomen, min Herre!

tvekjønnede personer kalles hemafroditter

ang at man er det man er (at legning er uforanderlig) så har jeg hørt fra flere at de ikke anså seg som homofile før de plutselig ble hodestups foreslsket. Noen sier at de har skjønt hvorfor de ikke "lykkes" i heterofile forhold, andre sier at de tidligere følte seg 100 % heterofile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huldren

Nå er det stor forskjell på å fantasere om å slå ned naboen og å ha sex med noen av samme kjønn.

Dersom en fantaserer om sex med noen av samme kjønn er en biseksuell, eller tester ut om en er biseksuell.

Jeg tror faktisk de fleste er biseksuelle i større eller mindre grad. Og jeg tror dette kan endre seg. En kan ha faser i livet der en er mer interessert i visse former/typer sex og at dette endrer seg.

I en viss grad kan en nok si at en får opp øynene for ens legning.

"Nå er det stor forskjell på å fantasere om å slå ned naboen og å ha sex med noen av samme kjønn."

Det har jeg aldri benektet. Men linjen mellom fantasi og virkelighet i forhold til eksemplet jeg nevnte er absolutt relevant. At man fantaserer, drømmer eller tenker på noe skal ikke stemple et menneske som det ene eller det andre. Det er stor forskjell på å tenke på noe og å gjøre det. Tanker behøver så absolutt ikke å føre til handling. Dessuten - fantasi er jo rett og slett tanker, drømmer, forestillinger, og behøver heller ikke si noe om graden av lyst eller tenning. Hvordan tenker slike som deg? Hvor mye må man tenne før man plutselig er en biseksuell? Er det nok å tenne litt eller er man fremdeles heteroseksuell da? Må man tenne mye? Sånn passelig?

Det er farlig å bestemme at folk er det eller det fordi de gjør sånn eller sånn.

Du kverulerer bare for å gjøre det. Som du vil.

"Dersom en fantaserer om sex med noen av samme kjønn er en biseksuell, eller tester ut om en er biseksuell."

Hva vet du? Du kan ikke komme trekkende med slike påstander som det. Har du selv personlig erfaring kanskje? Jeg er selv bifil og vel bevandret i det homofile miljøet. Jeg kjenner mange som ville kunne argumentere godt mot dine påstander. Hvorfor har du interesse av å stemple mennesker så bastant? Du vet når et menneske er biseksuelt liksom. Jeg synes det er opp til hver enkelt å definere seg.

"Jeg tror faktisk de fleste er biseksuelle i større eller mindre grad. Og jeg tror dette kan endre seg. En kan ha faser i livet der en er mer interessert i visse former/typer sex og at dette endrer seg."

Jeg tror også man utvikler seg og har mer eller mindre interesse for ting alt ettersom, men det er en helt annen sak. Du kan ikke si at en heterofil person kan BLI homofil i løpet av livet. Det er det samme som å støtte de idiotene som tror på omvendelse og lignende piss, og det er trakasering i seg selv. Man kan ikke styre legningen. Hvis du hadde møtt de skjebner jeg har møtt så hadde du skjønt hva jeg mente. Jada, homfofile kan leve i heterofile forhold, få barn og det hele - og fornekte sin egen legning totalt. Men fy faen så jævlig de har det når de endelig står frem for å leve sitt rette liv. Jeg har enda ikke møtt en eneste som kommer og sier "Jeg var hetero, nå er jeg homo." Den bitterheten over det de har mistet er overveldende. For etter mening erfaring betrakter de seg da som homofile som har levd under usanne forhold. Hvis du anser deg selv som heterofil, så spør deg selv: Anser du det som mulig at du er homse om en ti års tid fra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldren

tvekjønnede personer kalles hemafroditter

ang at man er det man er (at legning er uforanderlig) så har jeg hørt fra flere at de ikke anså seg som homofile før de plutselig ble hodestups foreslsket. Noen sier at de har skjønt hvorfor de ikke "lykkes" i heterofile forhold, andre sier at de tidligere følte seg 100 % heterofile

"ang at man er det man er (at legning er uforanderlig) så har jeg hørt fra flere at de ikke anså seg som homofile før de plutselig ble hodestups foreslsket."

Hva anså de seg som før det da? Hadde de vært hodestups forelsket tidligere? La meg gjette: Nei. Hvorfor ikke?

"Noen sier at de har skjønt hvorfor de ikke "lykkes" i heterofile forhold,"

Dette i seg selv forteller jo at de aldri har vært heterofile.

"andre sier at de tidligere følte seg 100 % heterofile"

Følte seg. men var altså ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå er det stor forskjell på å fantasere om å slå ned naboen og å ha sex med noen av samme kjønn."

Det har jeg aldri benektet. Men linjen mellom fantasi og virkelighet i forhold til eksemplet jeg nevnte er absolutt relevant. At man fantaserer, drømmer eller tenker på noe skal ikke stemple et menneske som det ene eller det andre. Det er stor forskjell på å tenke på noe og å gjøre det. Tanker behøver så absolutt ikke å føre til handling. Dessuten - fantasi er jo rett og slett tanker, drømmer, forestillinger, og behøver heller ikke si noe om graden av lyst eller tenning. Hvordan tenker slike som deg? Hvor mye må man tenne før man plutselig er en biseksuell? Er det nok å tenne litt eller er man fremdeles heteroseksuell da? Må man tenne mye? Sånn passelig?

Det er farlig å bestemme at folk er det eller det fordi de gjør sånn eller sånn.

Du kverulerer bare for å gjøre det. Som du vil.

"Dersom en fantaserer om sex med noen av samme kjønn er en biseksuell, eller tester ut om en er biseksuell."

Hva vet du? Du kan ikke komme trekkende med slike påstander som det. Har du selv personlig erfaring kanskje? Jeg er selv bifil og vel bevandret i det homofile miljøet. Jeg kjenner mange som ville kunne argumentere godt mot dine påstander. Hvorfor har du interesse av å stemple mennesker så bastant? Du vet når et menneske er biseksuelt liksom. Jeg synes det er opp til hver enkelt å definere seg.

"Jeg tror faktisk de fleste er biseksuelle i større eller mindre grad. Og jeg tror dette kan endre seg. En kan ha faser i livet der en er mer interessert i visse former/typer sex og at dette endrer seg."

Jeg tror også man utvikler seg og har mer eller mindre interesse for ting alt ettersom, men det er en helt annen sak. Du kan ikke si at en heterofil person kan BLI homofil i løpet av livet. Det er det samme som å støtte de idiotene som tror på omvendelse og lignende piss, og det er trakasering i seg selv. Man kan ikke styre legningen. Hvis du hadde møtt de skjebner jeg har møtt så hadde du skjønt hva jeg mente. Jada, homfofile kan leve i heterofile forhold, få barn og det hele - og fornekte sin egen legning totalt. Men fy faen så jævlig de har det når de endelig står frem for å leve sitt rette liv. Jeg har enda ikke møtt en eneste som kommer og sier "Jeg var hetero, nå er jeg homo." Den bitterheten over det de har mistet er overveldende. For etter mening erfaring betrakter de seg da som homofile som har levd under usanne forhold. Hvis du anser deg selv som heterofil, så spør deg selv: Anser du det som mulig at du er homse om en ti års tid fra nå?

Dersom en person fantaserer om sex med barn er ikke denne personen pedofil?

Jeg stempler ikke noen. Føler du det som et stempel å bli kallt bifil?

Jeg mener heller ikke at en kan definere seg selv som en vil. Oppfyller en visse kriterier så tilhører en visse grupper. Jeg kan ikke definere meg som neger/svart da jeg er hvit, uansett hvor mye jeg måtte ønske det.

Det er som jeg tidligere skrev grader av bifil/biseksuell. Det er ikke enten eller. En kan være litt biseksuell, slik at en fantaserer om det, men kanskje ikke prøver det i praksis.

"Dersom en fantaserer om sex med noen av samme kjønn er en biseksuell, eller tester ut om en er biseksuell."

Dette er jo en definisjon, ikke noe som trenger å oppleves selv.

At noen ville argumentert mot dette viser vel heller at det er de som stempler mennesker og ser ned på bifile/homofile. Mange er redde for å bli "stemplet" som bifil/homofil og definerer seg bort fra det.

Pr definisjon, altså ikke noe jeg vet eller mener, er personer som fantaserer om sex med andre av samme kjønn bifile/homofile. Dette er ikke en stempling. På samme måte som de som kun fantaserer om sex med noen av det annet kjønn er heterofile/heteroseksuelle, det er ingen stempling.

Det er du som får bifil til å høres ut som noe stygt, noe nedverdingende, et skjellsord.

En kan være bifil uten å være klar over det, det kan skyldes benektelse eller at en ikke har fått sin interesse vekket.

En kan være bifil og miste interessen for det, eller omvendt. Folk forandrer seg. En er gjerne fortsatt bifil, men ikke praktiserende.

Jeg anser det som en teoretisk mulighet at jeg definerer meg som bifil om 10 år, selv om ingenting tyder på det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en person fantaserer om sex med barn er ikke denne personen pedofil?

Jeg stempler ikke noen. Føler du det som et stempel å bli kallt bifil?

Jeg mener heller ikke at en kan definere seg selv som en vil. Oppfyller en visse kriterier så tilhører en visse grupper. Jeg kan ikke definere meg som neger/svart da jeg er hvit, uansett hvor mye jeg måtte ønske det.

Det er som jeg tidligere skrev grader av bifil/biseksuell. Det er ikke enten eller. En kan være litt biseksuell, slik at en fantaserer om det, men kanskje ikke prøver det i praksis.

"Dersom en fantaserer om sex med noen av samme kjønn er en biseksuell, eller tester ut om en er biseksuell."

Dette er jo en definisjon, ikke noe som trenger å oppleves selv.

At noen ville argumentert mot dette viser vel heller at det er de som stempler mennesker og ser ned på bifile/homofile. Mange er redde for å bli "stemplet" som bifil/homofil og definerer seg bort fra det.

Pr definisjon, altså ikke noe jeg vet eller mener, er personer som fantaserer om sex med andre av samme kjønn bifile/homofile. Dette er ikke en stempling. På samme måte som de som kun fantaserer om sex med noen av det annet kjønn er heterofile/heteroseksuelle, det er ingen stempling.

Det er du som får bifil til å høres ut som noe stygt, noe nedverdingende, et skjellsord.

En kan være bifil uten å være klar over det, det kan skyldes benektelse eller at en ikke har fått sin interesse vekket.

En kan være bifil og miste interessen for det, eller omvendt. Folk forandrer seg. En er gjerne fortsatt bifil, men ikke praktiserende.

Jeg anser det som en teoretisk mulighet at jeg definerer meg som bifil om 10 år, selv om ingenting tyder på det i dag.

For en gangs skyld har jeg lyst til å si at du kommer med en vettug melding. Men slapp av, det skal ikke gjenta seg ;-)

Huldren skriver også vettugt.

En lynkjapp konklusjon: Dere snakker ut fra forskjellig ståsted og antakelig om forskjellige 'ting' - tross at temaet er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ang at man er det man er (at legning er uforanderlig) så har jeg hørt fra flere at de ikke anså seg som homofile før de plutselig ble hodestups foreslsket."

Hva anså de seg som før det da? Hadde de vært hodestups forelsket tidligere? La meg gjette: Nei. Hvorfor ikke?

"Noen sier at de har skjønt hvorfor de ikke "lykkes" i heterofile forhold,"

Dette i seg selv forteller jo at de aldri har vært heterofile.

"andre sier at de tidligere følte seg 100 % heterofile"

Følte seg. men var altså ikke?

"Hva anså de seg som før det da? Hadde de vært hodestups forelsket tidligere? La meg gjette: Nei."

Det er meget mulig.

"Dette i seg selv forteller jo at de aldri har vært heterofile."

Akkurat.

"Følte seg. men var altså ikke?"

Og her er vi ved cluets kjerne. Dette strides de lærde om. Vi finner teorier som går i primært to retninger: biologi, oppvekst.

Jeg selv tror på en kombinasjon av biologi og oppvekst. Der er også noen som predikerer at det er et fritt valg (Axel Nissen). Det tror jeg definitivt ikke at det er. Det tror jeg de fleste kan skrive under på - heterofile som homofile - eller transseksuelle for den saks skyld.

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...