Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen på Tirsdag for vond rygg og vond nakke

( fikk Brexidol og Somadril ).

I tillegg til dette har jeg, siden da, hatt en forferdelig hodepine. Legen gjorde ikke noe angående hodepinen.

Jeg hadde hodepine fra 18:00 mandag ettermiddag til formiddagen neste dag. Da ga den seg litt, men bare litt.

Så kom den igjen etter et par dager. Og varte hele natten.

Når jeg får denne hodepinen, så dunker og pulserer hele hodet så intenst at jeg tror det skal eksplodere hvert øyeblikk.

Første gangen jeg fikk denne hodepinen ( mandag ), så klarte jeg ikke å ha lys på, måtte ha det svakt på. Lyder er også forferdelig og høre på.

Jeg blir også kvalm.

Jeg klarer ikke å sitte foran datamaskinen eller se på tv lenge av gangen ( klarer såvidt og se igjennom en film,

f eks. ) Da begynner hodepinen, sakte men sikkert og komme, og når jeg legger meg, så er det blitt helt forferdelig.

Jeg har hatt sånn hodepine før, men bare et par ganger.

Men den har aldri vart så lenge som dette før.

Jeg har veldig stive nakkemuskler, så jeg lurer på om de er åraken til dette, eller om jeg plutselig har begynt med migrene.

*koz* og *god jul*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12217-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Yamenya !

Selv om dette vel kan ha sammenheng med stramme nakkemuskler, synes jeg avgjort du bør diskutere denne nytilkomne kraftige hodepinen eksplisitt med din lege - kanskje han ikke oppfattet det midt i diskusjonen av nakke- og ryggsmerter ? Hovedregelen er nemlig at en nyoppstått kraftig hodepine alltid bør tas alvorlig og eventuelt utredes nærmere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12217-hva-er-dette/#findComment-60815
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...