Yamenya Skrevet 10. desember 2000 Del Skrevet 10. desember 2000 Jeg var hos legen på Tirsdag for vond rygg og vond nakke ( fikk Brexidol og Somadril ). I tillegg til dette har jeg, siden da, hatt en forferdelig hodepine. Legen gjorde ikke noe angående hodepinen. Jeg hadde hodepine fra 18:00 mandag ettermiddag til formiddagen neste dag. Da ga den seg litt, men bare litt. Så kom den igjen etter et par dager. Og varte hele natten. Når jeg får denne hodepinen, så dunker og pulserer hele hodet så intenst at jeg tror det skal eksplodere hvert øyeblikk. Første gangen jeg fikk denne hodepinen ( mandag ), så klarte jeg ikke å ha lys på, måtte ha det svakt på. Lyder er også forferdelig og høre på. Jeg blir også kvalm. Jeg klarer ikke å sitte foran datamaskinen eller se på tv lenge av gangen ( klarer såvidt og se igjennom en film, f eks. ) Da begynner hodepinen, sakte men sikkert og komme, og når jeg legger meg, så er det blitt helt forferdelig. Jeg har hatt sånn hodepine før, men bare et par ganger. Men den har aldri vart så lenge som dette før. Jeg har veldig stive nakkemuskler, så jeg lurer på om de er åraken til dette, eller om jeg plutselig har begynt med migrene. *koz* og *god jul* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12217-hva-er-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 10. desember 2000 Del Skrevet 10. desember 2000 Kjære Yamenya ! Selv om dette vel kan ha sammenheng med stramme nakkemuskler, synes jeg avgjort du bør diskutere denne nytilkomne kraftige hodepinen eksplisitt med din lege - kanskje han ikke oppfattet det midt i diskusjonen av nakke- og ryggsmerter ? Hovedregelen er nemlig at en nyoppstått kraftig hodepine alltid bør tas alvorlig og eventuelt utredes nærmere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/12217-hva-er-dette/#findComment-60815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.