Gå til innhold

Legve


liffa

Anbefalte innlegg

Neimen hallo igjen!!!

Så bra at du/dere har det bra - i allefall er det vesentligste i orden. Høres tøft ut med kjempemage, kløe, bekkenløsning osv. Men nå varer det vel ikke så veldig lenge til - med to krabater kan du vel regne med at de kommer litt før termin?

Jeg har det fortsatt bare bra. Har termin 1. nov. så det står over nå! Jobbet 100% frem til uke 34, da hadde jeg ikke så mye å gi lenger. Jeg har en jobb som man liksom ikke kan ta det litt rolig i, enten er man der fullt ut eller så er man der ikke - liksom ingen mellomting. Så da ble jeg sykemeldt tre uker før permisjon. Det var kjempegodt! Nå kan jeg drive på i mitt tempo, og da er alt fint!

Har nok vært ganske heldig tror jeg - fin form hele veien. Og ikke har jeg lagt på meg enormt heller. Jeg har det alle kaller guttemage, en skikkelig tut - og det er det! Ellers er jeg i grunnen som før!

Begynner å få litt av det praktiske i box. Har kjøpt vogn og stellebord. Lånt seng og noen andre småsaker. Har skaffet noe klær. Men alt er ikke på plass enda, så jeg føler meg ikke helt klar til og bli mor. Litt tullete i grunnen, men jeg er en slik praktisk person som må ha litt kontroll - det har jeg ikke helt enda, og da er jeg ikke klar mentalt heller! Regner med at babyen blir i magen en stund til jeg!

Har vært på svangerskapskurs og omvisning på sykehuset - det var ok. Fint å få se litt av det som venter meg. Ellers leser jeg litt og har sett et par videoer. Målet nå er å ta det masse med ro, slappe av og kose meg med de siste forberedelsene!

Du da, er du klar?

Selvfølgelig gruer jeg litt til selve fødselen. Men jeg vet jo ikke helt hva jeg går til så jeg vil ikke la "angsten" ta overhånd. Jeg velger å ta det som det kommer, uten for mange formeninger og forestillinger. Trenger jeg smertestillende, så tar jeg imot det. Dette skal ikke være en eksamen! Men skrekkblandet fryd - ja selvfølgelig!

Ha det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...