snilen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hei! alle kvinnene på farssiden har utviklet leddgikt etterhver som de ble eldre på ulike måter. I det siste har jeg hatt veldig stive fingre. Går og "knekker" og strekker dem hele tiden... har fra før av litt slike problemer med nakken, at den stivner. Noen som vet hva dette kan komme av, og om det kan ha noe sammenheng med leddgikt? Noen som har noen form for leddgikt som kan fortelle om symptomene for dette og hvordan det gradvis utviklet seg til det ble oppdaget? Vil så gjerne strikke... 0 Siter
Tonette Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Vi har også leddgikt i familien, og jeg har i perioder også vært plaget av stive fingre. Jeg har heldigvis ikke fått leddgikt(ennå iallfall) Legen tok en blodprøve som viste at jeg ikke hadde leddgikt. Jeg har god erfaring med å spise omega3. Leddene ble mye bedre da. Stivheten og smertene er så og si borte. Kostholdet kan faktisk ha mye å si, og det finnes flere kosttilskudd som er gunstige for leddene. Lyprinol f.eks er det også mange som har gode erfaringer med. 0 Siter
molli Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Å gå og knekke og strekke fingerleddene hele tiden, er faktisk en lei uvane som gjør problemet med stive ledd enda verre...visste du det? :-) Har hørt om en de helsekostprodukter som skal ha gunstig innvirkning på ledd. Det er produkter som bygger på ingredienser fra marint miljø, som Omega3 og diverse oljer. 0 Siter
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Skrevet 6. oktober 2003 Å gå og knekke og strekke fingerleddene hele tiden, er faktisk en lei uvane som gjør problemet med stive ledd enda verre...visste du det? :-) Har hørt om en de helsekostprodukter som skal ha gunstig innvirkning på ledd. Det er produkter som bygger på ingredienser fra marint miljø, som Omega3 og diverse oljer. regnet med det... har bare vart en ukes tid... men det er så utrolig vanskelig å la være når de på en måte verker og er så urolige. har begynt med omega3 på flekken, håper det hjelper. 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 min bestefar har leddgikt og han tok noen piller som smakte utroligt godt=) (måtte bare smake en) mener det var noe med magnesium.skal ikke si sikket men de hjalp han. han var plaget med stive fingre, ben, rygg og nakke.. hør med en lege eller en som jobber på apoteket...disse var reseptfrie mener eg og de smakte apelsin...nam nam 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.