Gå til innhold

Hvem er din Farmenfavoritt???


Gjest alaska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Bente fortjener å vinne. Hanna virker OK, men har ikke gjort seg helt fortjent til å vinne ennå. hadde ikke Merete røket ut, ville jeg stemt på henne og.

Mine absolutte anti-favoritter er Bjørn Tore og Ingrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleena1365380364

Bjørn Tore er min favoritt også. Og Bente ønsker jeg rett sørover :o). En riktig megge.

helt enig!! Bente er en skikkelig bitch..,Bjørn Tore er jo veldig dyktig..må bare ta det han sier med en klype salt og en dose humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

De har jo klart å samle en sånn usansynelig mengde usympatiske mennesker denne gangen..(Sånn pleier det jo å være, men her var det ekstremt!)

De største meggene er uten tvil Ingrid og Bente, hvertfall.

Og ikke for å snakke om de som tassa rundt i skauen! Grøss&grøss!

Den minst forferdelige (uten at det sier noe særlig i grunn) må vel være Aslaug.

Bjørn Tore er jo splitter pine gal og derfor underholdene, men ellers er det ikke noe ved han heller.

Jeg lurer litt på hvorfor jeg ser på det her i grunn, men det er jo underholdene og, om dog på en litt plagsom måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Bente fortjener å vinne. Hanna virker OK, men har ikke gjort seg helt fortjent til å vinne ennå. hadde ikke Merete røket ut, ville jeg stemt på henne og.

Mine absolutte anti-favoritter er Bjørn Tore og Ingrid!

Ehhh.. Bente?!

hva i all verden har hun gjort for å fortjene å vinne?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil: Bjørn-Tore og Aslaug :- )

Syns BT er en flott gutt med mange fine kvaliteter, bare legg merke til hvordan han holder hva han lover.

Aslaug er absolutt stor-favoritten min.

Bente var den første jeg ville ha ut !!!( men se vi sliter med henne ennå, og etter gårdsdagens episode kan alt skje !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Tore er min favoritt også. Og Bente ønsker jeg rett sørover :o). En riktig megge.

Bente og Merete er(var) de eneste skikkelige damer, BT er jo helt idiot,snakker om kjempetosk !Elsker kun seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslaug er min!

Fin jente tror jeg hun er!

Bente har heller ingenting med å kalle BT for psykopat, hun er jo en selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er Bjørn Tore et skikkelig rasshøl, eller så er han veldig likandes.. Det er liksom en av to! Jeg har likt ham fra dag èn, men funderer på om han lurer meg? Er han drittsekk eller spiller han drittsekk? Er han real eller bare spiller han real? Jeg tror han er real, og bare spiller litt gal. Galskap har jeg forøvrig litt sans for!

Han gjør i allefall Farmen mer interessant! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abraxas

Det _var_ Merethe, men når hun nå er røket ut, er det Aslaug.

(Egentlig: Bare Bente ikke vinner, spiller det ikke så stor rolle!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...