Gå til innhold

AAARRRGH! En hel UKE til neste episode!


molli

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg holde ut!!???

Jeg snakker om "24".

Jeg vil gifte meg med Kiefer Sutherland!!

Merkelig forresten. Kiefer er et tysk ord, og det betyr furu.

Tja, samma kan det være. Jeg tar'n likevel. Og jeg vil ha mer "24" NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bigami er ikke lov, det, molli.

Men send ham gjerne over til meg, for jeg er ikke gift, ennå :) Tagbar type, ja.

Glem det! Kiefer-gutten blir hos meg han! :-) Jeg sender heller over han velbrukte jeg har nå *he-he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det! Kiefer-gutten blir hos meg han! :-) Jeg sender heller over han velbrukte jeg har nå *he-he*

Hva i all verden er det dere ser i Kieffer??? Han er da ikke noe fruktfat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det dere ser i Kieffer??? Han er da ikke noe fruktfat!

Nja, litt røff og tøff, men ikke mer enn det.

Nå har jeg vært alene hjemme i 4 uker da *host, host*

Gleder meg _ørlittegranne_ til neste uke :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det dere ser i Kieffer??? Han er da ikke noe fruktfat!

Kieferen er så jå søt,sjarmerende,tøff og myk samtidig.

Skikkelig nusselig.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden er det dere ser i Kieffer??? Han er da ikke noe fruktfat!

Åh, jeg er så glad for at smaken er som baken :-)

Har ikke sagt at han er billedskjønn heller, men det er da ikke noe mål i seg selv. Det som trengs, det er bare det "lille ekstra", det glimtet, det blikket....mere skal ikke til før kjemien klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så glad for at smaken er som baken :-)

Har ikke sagt at han er billedskjønn heller, men det er da ikke noe mål i seg selv. Det som trengs, det er bare det "lille ekstra", det glimtet, det blikket....mere skal ikke til før kjemien klaffer.

Kieffer kan bare gå hjem og legge seg:

http://www.full-bloom.net/images/films/pirates/p26.jpg

*Sklir ned av stolen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om 24"??? Det er altså TV serien som heter 24, det er ikke lengden på ****** hans (24 timer, ikke 24 tommer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om 24"??? Det er altså TV serien som heter 24, det er ikke lengden på ****** hans (24 timer, ikke 24 tommer).

Vi kategoriserer ikke sexen i "episoder" her i huset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funker ikke hvis man klikker på den, men kopier den og lim den inn i adressefeltet så funker det. Aner ikke hvorfor.

Ååååååhh......nå så jeg det.

*svelger tungt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hehe* Johnny Depp var uforglemmelig i den rollen! Men litt femi på en eller annen måte synes jeg. Dessuten synes jeg Orlando er kjekkere på ordentlig enn Johnny! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Johnny Depp var uforglemmelig i den rollen! Men litt femi på en eller annen måte synes jeg. Dessuten synes jeg Orlando er kjekkere på ordentlig enn Johnny! :o)

Kan det ha noe med kajalbruken å gjøre kanskje? ;)

Jeg syns Orlando er _VAKKER_ i Ringenes Herre, men sånn ellers er'n ikke helt min type. Jeg liker tydeligvis menn med langt hår og sminke.. ojj :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så glad for at smaken er som baken :-)

Har ikke sagt at han er billedskjønn heller, men det er da ikke noe mål i seg selv. Det som trengs, det er bare det "lille ekstra", det glimtet, det blikket....mere skal ikke til før kjemien klaffer.

får meg til å tenke på Dorthe Skappel som intervjuet Mel Gibson.... Hun synes han var gørr kjedelig i det virkelige liv, bitte liten, og ikke hadde han knallblå øyne heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at fantasien om fyren vil gi deg flere gleder såvel emosjonelt som seksuelt enn om du hadde fått tak i fyren i RL *s*

Det kan godt tenkes! ;o) Men hvem bryr seg om det? Sjangsen for at jeg skal få kloa i Orlando Bloom i RL er uansett forsvinnende liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får meg til å tenke på Dorthe Skappel som intervjuet Mel Gibson.... Hun synes han var gørr kjedelig i det virkelige liv, bitte liten, og ikke hadde han knallblå øyne heller...

Fakta....!??

Nok en stjerne som brutalt ble revet løs og dalte ned fra himmelen...."Bitte liten og ikke blå øyne engang"....

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...