Gå til innhold

Kva gjer eg?

Anbefalte innlegg

Som liten vart eg utsatt av overgrep av min fetter, dette husker eg litt av.Min fetter dø for ca 14 år siden.

I sommar fikk eg vite at han hadde fortalt sin sambuer før han dø kva han hadde gjort med meg og at det var enn annen fetter med på det!Dette er uklart for meg.

Ho har sagt at ho vil støtte meg og at ho vil stille opp viss eg evt velger anmelde etc.(sjølv om han er dø)

Eg har ikkje hørt kva han egentlig har fortalt henne,Men

Det eg no tenker på er å ta kontakt med henne. Eg vurdere be henne skrive ner det ho veit/det han har fortalt slik at eg evt kan lese det sammen med noen?få vite sannheten?er det sannheten?

Om ho evt skulle dø?bli sjuk vill eg kanskje angre på at eg ikkje har fått hans del av historien?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122202-kva-gjer-eg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv lest avhøret av fetteren min. Det var egentlig bare skuffende fordi han nekter for nesten alt...

Jeg ville nok ha bedt henne om å fortelle det/skrive det ned. Så kan du lese det på SMI, sammen med en venninne eller et sted du føler deg trygg og har noen å snakke med etterpå.

Du har vel egentlig bestemt deg for å komme gjennom dette her og selv om du er redd for minner og å vite mer enn det du husker så er det vel kanskje det du trenger å gjøre nå? Bedre å lese det og kanskje huske noe av det da enn å få flashbacks av det hele tiden!

Det mener nå Adriana, men det er nå en gang du som skal ta denne avgjørelsen da... :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122202-kva-gjer-eg/#findComment-740457
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...